2 مصدوم در آتش‌سوزی هتل زائران ایرانی در نجف
کد خبر: 4158037
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷

2 مصدوم در آتش‌سوزی هتل زائران ایرانی در نجف

معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اشاره به آتش‌سوزی هتل محل اقامت زائران ایرانی در نجف اشرف گفت: یک زائر ایرانی با سوختگی در مسیر تنفسی و یک زائر نیز بر اثر شکستگی در بیمارستان بستری شده‌اند.

2 مصدوم در آتش‌سوزی هتل محل اقامت زائران ایرانی در نجفبه گزارش ایکنا به نقل از جمعیت هلال احمر، حسین فضلی، معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر اعلام کرد: عصر امروز در هتل شش طبقه قصرالشفاعه در منطقه قدیمی نجف که محل اقامت زائران ایرانی بود، آتش‌سوزی رخ داده است.

وی تشریح کرد: بلافاصله بعد از اعلام آتش‌سوزی، تیم‌های پزشکی هلال احمر به همراه آمبولانس به محل حادثه اعزام و مشغول امدادرسانی شدند.

فضلی افزود: حدود ۲۵ تا ۳۰ زائر با مشکل تنفسی به بیمارستان حکیم و امام علی نجف انتقال داده شدند، یکی از بانوان زائر ایرانی دچار سوختگی مسیر تنفسی شده و یک زائر مرد ایرانی نیز دچار شکستگی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات و در انتقال مصدومان به بیمارستان، آمبولانس‌های هلال احمر مشغول خدمات رسانی بودند. کادر درمان مرکز پزشکی هلال احمر شامل پزشک، پرستار و فوریت‌های پزشکی در این حادثه نیز در حال امدادرسانی بودند.

وی ادامه داد: در حال حاضر تمام حادثه دیدگان این آتش سوزی ترخیص شدند و فقط دو زائر دچار سوختگی و شکستگی در بیمارستان بستری هستند.

انتهای پیام
captcha