صدور حکم جایگزین برای تأمین تجهیزات پزشکی در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4157906
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱

صدور حکم جایگزین برای تأمین تجهیزات پزشکی در خراسان‌جنوبی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در حکم اخیر قضات استان، دو نفر به جای محکومیت خود، تجهیزاتی به ارزش یک میلیارد ریال خریداری و به بانک امانات پزشکی هلال احمر اهدا کرده‌اند.

محمدعلی کاوسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی هلال احمر خراسان‌جنوبی، محمدعلی کاوسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی، امروز، سوم مردادماه در سخنانی با اشاره به دور بودن خراسان جنوبی از مرکز کشور و دیگر استان‌ها گفت: فاصله زیاد خراسان‌جنوبی با دیگر استان‌ها و نبود تجهیزات تخصصی در خسارت‌های ناشی از  آسیب‌ها تأثیر بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه در این راستا جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی، بانک‌های امانات پزشکی در ۱۴ نقطه از استان راه‌اندازی کرده است، افزود: مردم می‌توانند تجهیزات پزشکی مورد نیاز را به‌صورت امانی از این بانک‌ها تحویل بگیرند.   

کاوسی با اشاره به زلزله اخیر پنج ریشتری در بشرویه بیان کرد: بعد از این زلزله و با تعامل قضات خراسان‌جنوبی، برای برخی مجرمان احکامی در راستای تأمین تجهیزات پزشکی، امدادی و درمانی بانک‌های امانات هلال احمر صادر شده است. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی با بیان اینکه خواستاریم همه قضات به این موضوع ورود کنند تا اقلامی در راستای کمک به مردم و کاهش آلام بشری تأمین شود، گفت: در حکم اخیر قضات استان، دو نفر به جای محکومیت خود، تجهیزاتی به ارزش یک میلیارد ریال خریداری و به بانک امانات پزشکی هلال احمر اهدا کرده‌اند. همچنین از خیرین خواستاریم با بازدید از بانک‌های استان، نذرهای خود را در راستای تأمین کمبود اقلام این بانک‌ها و تسکین درد نیازمندان هزینه کنند.  

کاوسی با بیان اینکه با توجه به مشکلات گرد‌وغبار کنونی، مراجعه متقاضیان برای دریافت کپسول و دستگاه اکسیژن‌ساز زیاد است، یادآور شد: در حکم اخیر قضات استان، دو نفر به جای محکومیت خود ۱۰ ویلچر و سه دستگاه اکسیژن‌ساز به ارزش یک میلیارد ریال خریداری و به بانک تجهیزات پزشکی هلال احمر اهدا کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha