آزادگی مهم‌ترین خصیصه هر شهید است
کد خبر: 4157733
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱

آزادگی مهم‌ترین خصیصه هر شهید است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهداء آذربایجان‌غربی گفت: شهدا خصیصه‌های ممتاز زیادی دارند، که آزادگی مهم‌ترین ویژگی آنها است.

حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی، امروز 2 مرداد در یادواره۱۴ شهید منطقه ترگور و شهدای روستای موانا بخش سیلوانا در سخنانی با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و یاران باوفایش، قدرت امروز ایران را ثمره خون شهدا دانست و گفت: همه ما اکنون باید قدردان شهدا، مدافعان حرم و به‌طورکلی رزمندگان اسلام باشیم.

وی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس، دفاع از حرمین و مواقع دیگر، شهدا با خداوند عهد و پیمان بستند و در این مسیر جان خود را با خدا معامله کردند و این برای ما مایه افتخار است، که با یاد شهدا محافل‌مان نورانی شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی ادامه داد: شهدای عزیز ما هشت سال تمام در برابر دنیای ظلم و استکبار ایستادگی کردند، بر همین اساس عزت، حریت، آزادگی و سرافرازی امروز جامعه ما مدیون جانفشانی‌های آنهاست.

حجت‌الاسلام فیاضی خاطرنشان کرد: شهدا نزد خداوند متعال جایگاه ویژه‌ای دارند، کسی حق ندارد به یک شهید واژه متوفی را به کار ببرد، کمااینکه تاکنون نیز چنین بوده و شهدا همین‌طور خانواده‌های آنها در بین مردم احترام و جایگاه ویژه‌ای دارند.

 

انتهای پیام
captcha