همایش شیرخوارگان سربازان آینده امام عصر(عج) را تربیت می‌کند
کد خبر: 4156779
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
امام‌جمعه ایلام:

همایش شیرخوارگان سربازان آینده امام عصر(عج) را تربیت می‌کند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کریمی‌تبار یکی از جلوه‌های حدیث إِنَّ لِقَتْلِ الْحُسَیْنِ حَرَارَةً فِی قُلُوبِ الْمُؤْمِنِینَ لَا تَبْرُدُ أَبَداً را همایش شیرخوارگان حسینی خواند و گفت: دشمنانی که دنبال ریزش نیروهای ولایی و انقلابی و متعهد هستند باید بدانند که همایش شیرخوارگان رویشی است که سربازان آینده امام عصر (عج) را تربیت می‌کند.

حجت‌الاسلام ‌الله‌نور کریمی‌تبار امام جمعه ایلامبه گزارش ایکنا از استان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین الله‌نور، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌ جمعه ایلام، در خطبه‌های نماز جمعه امروز، 30 تیرماه، با بیان اینکه بی‌حرمتی به عزای سید و سالار شهیدان برای جامعه ما پذیرفتنی نیست، اظهار کرد: تلاش برخی از سازمان‌های جاسوسی دشمنان در داخل کشور بر شرکت برخی از زنان بی‌حجاب در مراسم عزاداری سیدالشهدا(ع) و حضور آنان در مکان‌های مقدس برای حرمت‌شکنی و دین‌زدایی است، اما زنان آگاه ما می‌دانند چه پاسخی به آنها بدهند.

وی اظهار کرد: دنیایی که بنای آن بر کشف حجاب و لیبرالیسم است و اعتقاد دارد حضور عریان زن‌ها در صحنه‌ها باعث پیشرفت علمی می‌شود، بعد از انقلاب اسلامی مشاهده کرد که در ایران اسلامی زنان عفیفه و محجبه‌ ما در عرصه‌های علمی و دانشگاهی آن‌چنان درخشیدند که در مقیاس جهانی دارای دانشمندانی به‌نام و نوآورانی صاحب اندیشه و محققان و پژوهشگرانی که آنها را متحیر کرده است، شدیم.

 حجت‌الاسلام‌ والمسلمین الله‌نور ادامه داد: زنان باعفاف و باحجاب اسلامی ما در صحنه‌های ورزشی آن‌چنان در عرصه جهانی درخشیده‌اند که مبانی لیبرالیسم را به چالش کشیده‌اند و آنها امروز چاره‌ای ندارند جز اینکه در برابر این زلزله‌ای که حجاب زنان ما برای مبانی آنها ایجاد کرده رویکردی به کف خیابان‌های ما داشته باشند و دخترانی را فریب دهند که با خودنمایی در دام آنها بیفتند تا به جاهلیت اولی عقب‌گرد کنند، اما شأن و آگاهی و منزلت بانوان مسلمان ما به‌مراتب بالاتر از آن است که فریفته این دشمنان دیرینه شوند.

 امام‌ جمعه ایلام یکی از جلوه‌های حدیث إِنَّ لِقَتْلِ الْحُسَیْنِ حَرَارَةً فِی قُلُوبِ الْمُؤْمِنِینَ لَا تَبْرُدُ أَبَداً را همایش شیرخوارگان حسینی خواند و گفت: این همایش 2 دهه است که در کشورمان اجرا می‌شود و امسال هم در حدود 5 هزار مکان در کشور ما و 40 کشور دیگر اجرا شد و دشمنانی که دنبال ریزش نیروهای ولایی و انقلابی و متعهد هستند باید بدانند که برنامه‌هایی همچون همایش شیرخوارگان رویشی است که سربازان آینده امام عصر (عج) را تربیت می‌کند.

 حجت‌الاسلام‌ والمسلمین کریمی‌تبار با بیان اینکه دشمنان نمی‌توانند در برابر این رویش‌ها عرض‌اندام کنند، افزود: بهترین پاسخی که مادران خوش‌طینت و مؤمن ما به دشمنان می‌دهند، همین برنامه است که در آن فرزندان دلبند خود را به عزای امام حسین(ع) می‌آورند و با حضرت علی‌اصغر(ع) پیوند می‌دهند و در برابر انتظارات شیطانی دشمن خط قرمزی بر امیال و اهداف آنها می‌کشند.

وی ادامه داد: دشمنان در تلاش‌اند به قرآن هتک حرمت کنند و این خیلی آموزنده است که در جایی که دم از حقوق بشر که هیچ، دم از حقوق حیوانات می‌زند، مجوز رسمی برای توهین به مقدس‌ترین کتاب آسمانی می‌دهند و جای تأثر و تأسف فراوان است برای چنین دنیای متوحشی که به‌نام آزادی، مقدس‌ترین کتاب آسمانی را هتک حرمت کند.

امام‌ جمعه ایلام افزود: این نشانه نهایت استیصال دشمنان ماست که در برابر روند روبه‌رشد انقلاب اسلامی در مقیاس جهانی، چاره‌ای جز تسلیم شدن ندارند، لذا آنان که جرئت رویارویی ندارند، برای خالی‌ شدن عقده درونی‌شان قرآن را به آتش می‌کشند و در داخل کشور هم وابستگان به آنها برای ترویج حجاب‌زدایی و عفت‌زدایی و نمایش تن دختران ما نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرند.

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام با گرامیداشت سالروز اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، نماز جمعه را دشمن‌شکن، وحدت‌بخش، بصیرت‌افزا و معنویت‌افزا خواند و اظهار کرد: نقش نماز جمعه برای متدینین فوق‌العاده است و بالاترین برنامه عبادی - سیاسی است که دشمنان نیز متوجه آثار آن شده‌اند و به همین سبب است که جمع زیادی از نمازگزاران جمعه به دست منافقین کوردل به شهادت رسیده‌اند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین کریمی‌تبار ادامه داد: تعدادی از ائمه محترم جمعه به شهادت رسیدند و به هم آمیختن خون امام‌ جمعه و مأمومین نماز جمعه نشان این است که دشمن تحمل چنین وحدت، همبستگی و معرفت‌افزایی را در جامعه اسلامی که عاملی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است، ندارد.

 امام‌جمعه ایلام اظهار کرد: سفر اخیر رئیس‌جمهور به آفریقا که بعد از 11 سال صورت گرفت، هرچند با تأخیر اما می‌تواند جبران‌کننده ضعف دیپلماسی گذشته ما باشد. آفریقا دارای فرصت‌ها و ظرفیت‌های ارزشمندی است؛ این سفر تحریم‌شکن می‌تواند زمینه‌ساز سرمایه‌گذاری‌هایی بسیاری باشد که هم برای کشور ما و هم برای کشورهای آفریقایی مفید واقع شود.

گفتنی است، در پایان نماز جمعه امروز، نمازگزاران با تجمع در محوطه مصلای شهر ایلام با سردادن شعار، اهانت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد را محکوم کردند.

انتهای پیام
captcha