نشست توجیهی «عملیات محرم ویژه مبلغین روضه‌های خانگی» در گلستان برگزار شد
کد خبر: 4156097
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹

نشست توجیهی «عملیات محرم ویژه مبلغین روضه‌های خانگی» در گلستان برگزار شد

نشست توجیهی عملیات محرم ویژه مبلغین و مسئولین روضه‌های خانگی با حضور حجت‌الاسلام میر پارسایی کارشناس ادیان و مذاهب اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان امروز، ۲۷ تیرماه در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

حجت الاسلام میرپارسایی کارشناس ادیان و مذاهب تبلیغات اسلامی گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، نشست توجیهی عملیات محرم ویژه مبلغین و مسئولین روضه‌های خانگی با حضور حجت‌الاسلام میرپارسایی کارشناس ادیان و مذاهب اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان امروز، ۲۷ تیرماه در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدمهدی میرپارسایی، کارشناس ادیان و مذاهب اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان در این جلسه ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام محرم گفت: در قرآن آیات زیادی وارد شده است که انسان علاوه بر غذای جسم باید به غذای روح خود اهمیت داده و اینکه انسان نگاه کند غذای روحش را از کجا دریافت می‌کند.

کارشناس ادیان و مذاهب اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: یکی از مشکلات کنونی جامعه فضای افسار گسیخته مجازی می‌باشد اگرچه مجازی می‌باشد اما به شدت واقعی نما شده و یک تعداد آن را اصل قرار داده‌اند لذا باید بدانیم چه چیز را منتشر کرده و حواسمان باشد در زمین دشمن بازی نکنیم.

حجت‌الاسلام میرپارسایی به بیانات آیت‌الله جوادی آملی که فرمودند نه تنها شیعیان بلکه اهل‌سنت هم مدیون امام حسین(ع) هستند، اشاره کرد و گفت: یعنی اگر امام حسین نبود دینی وجود نداشت نه تشیع و نه تسنن ما در یک دورانی قرار داریم که دشمن به شدت در حال فعالیت هستند و آنچه را که نشانه رفته بحث خانواده است تا بنیان خانواده را از بین ببرد.

وی با بیان اینکه اهل‌بیت(ع) الگو و راهبر در زندگی انسان‌ها هستند، گفت: خانواده اصل و بنیان جامعه اسلامی است، لذا یکی از توطئه‌های اصلی دشمنان تضعیف بنیان خانواده بوده که وظیفه مبلغین علاوه بر آموزش آموزه‌های دینی گفتمان‌سازی محرم برمبنای خانواده محوری است.

انتهای پیام
captcha