برگزاری مسابقه سراسری محرم و نماز در قاب تصویر
کد خبر: 4155893
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹

برگزاری مسابقه سراسری محرم و نماز در قاب تصویر

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز از برگزاری مسابقه سراسری محرم و نماز در قاب تصویر خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز، حامد صالحی، مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز از برگزاری مسابقه سراسری محرم و نماز در قاب تصویر خبر داد و با اشاره به انتشار فراخوان این مسابقه گفت: مسابقه محرم و نماز در قاب تصویر به همت ستاد اقامه نماز استان اصفهان و مجمع خادمین نماز با مشارکت مدیریت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی ستاد اقامه نماز کشور با هدف ترویج فرهنگ اقامه نماز و بیان اهمیت نماز از دیدگاه امام حسین(ع) برگزار می‌شود.

 صالحی با بیان اینکه این مسابقه در دو بخش عکس و فیلم و با موضوعات مختلف برگزار می‌شود، با اشاره به بخش‌ها و موضوعات این فراخوان، گفت: علاقمندان در بخش عکاسی در قالب تک عکسی حرفه‌ای و موبایل، می‌توانند با موضوعات نماز اول وقت، نماز جماعت هیئت‌های مذهبی و نماز ظهر عاشورا شرکت کنند. 

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز افزود: بخش فیلم کوتاه حداکثر ۱۰۰ ثانیه‌ای با موضوعات عزاداری و اقامه نماز اول وقت، نماز جماعت مساجد در دهه اول محرم و اشعار نمازی ویژه محرم در دسته‌های عزاداری است. 

صالحی یادآور شد: علاقه‌مندان برای اطلاع از شرایط و قوانین مسابقه به سایت ستاد اقامه نماز به نشانیNamaz.ir  مراجعه کنند و برای شرکت در مسابقه نیز می‌توانند از روز ۲۸ تیرماه مصادف با روز اول محرم الحرام تا هشتم مردادماه سال جاری آثار خود را به دبیرخانه مسابقه در سامانه noor.namaz.ir ارسال کنند. 

وی در مورد جزئیات این مسابقه گفت: به پنج نفر اول از برگزیدگان در هر بخش کارت هدیه 10 میلیون ریالی و به ۱۰ نفر برگزیده بعدی از هر بخش نیز کارت هدیه پنج میلیون ریالی تقدیم خواهد شد. 

صالحی در پایان زمان اعلام نتایج را ۳۰ مردادماه سال جاری مصادف با آخرین روز از دهه ترویج معارف نماز (۲۱ تا ۳۰ مردادماه) اعلام کرد و گفت: اسامی برگزیدگان از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد اقامه نماز به نشانی Namaz.ir  و یا کانال‌های قرار هفده و ستاد اقامه نماز اصفهان در ایتا اعلام می‌شود.

انتهای پیام
captcha