برگزاری رویداد «مقام مجنون» در مازندران
کد خبر: 4155608
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳

برگزاری رویداد «مقام مجنون» در مازندران

نکوداشت پیرغلامان امام حسین(ع) با عنوان رویداد مقام مجنون در استان مازندران برگزار شد. 

رویداد «مقام مجنون» در مازندرانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد دعبل خزاعی از مازندران، برای دومین سال پیاپی، تجلیل از پیرغلامان حسینی همزمان با سراسر کشور در مازندران برگزار شد. در این رویداد،  از تعدادی از پیرغلامان میاندار هیئت که عمری با رونق بخشیدن به هیئات و دسته‌های عزاداری خدمت کردند تجلیل و تکریم بعمل آمد.

روح‌الله سُلگی، معاون سیاسی استاندار مازندران رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی و بنیاد دعبل خزاعی در تجلیل از برخی ارکان هیئات مذهبی که کمتر دیده می‌شوند را  ابتکار و نوآوری ارزیابی کرد و از دست‌اندرکاران برگزاری رویداد مقام مجنون تقدیر کرد.

گفتنی است در این مراسم مسئولان مختلفی همچون مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، رئیس شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان استان، رئیس بسیج مداحان استان، دبیر قرارگاه خاتم استان، قائم مقام صداوسیمای استان، مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران،  هیئت رئیسه شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان،  رابطین و معاونین بنیاد دعبل خزاعی داشتند.

شایان ذکر است میانداران پیشکسوت مازندران از شهرهای میاندرود، بابل، بابلسر، سوادکوه، تنکابن، سیمرغ و بهشهر بودند که با اهدای نشان حبیب و تقدیرنامه حجت‌الاسلام قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، از ایشان تقدیر به عمل آمد.

 

انتهای پیام
captcha