لزوم اشاعه فرهنگ دینی با روش‌های جدید
کد خبر: 4155401
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸

لزوم اشاعه فرهنگ دینی با روش‌های جدید

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی گفت: در آستانه ماه محرم باید فرهنگ ناب اسلامی با امکانات، ابزار و روش‌های جدید اشاعه یابد.

حجت الاسلام حمید رفیعی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام حمید رفیعی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی در نشست با مدیران شهرستان‌ها با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در مورد تبلیغ موثر و به روز گفت: وظیفه همگان در سازمان تبلیغات اشاعه فرهنگ ناب محمدی با امکانات، ابزار و روشهای جدید است.

وی با بیان اینکه حفظ ایمان مردم از اوجب واجبات است، افزود: باید در به روز رسانی اطلاعات مبلغان بیش از پیش کوشا باشیم.

رفیعی یادآورشد: با توجه به تجربه هیأت‌های مذهبی و مردم در شرایط شیوع کرونا در دو سال گذشته، نگرانی چندانی در مورد برگزاری مراسم دهه اول محرم نداریم و تمهیدات لازم برای برپایی مجالس عزاداری سرور و سالار شهیدان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اندیشیده شده است.

وی با اشاره به برپایی رزمایش راهبران تبیین در استان، تصریح کرد: این همایش همزمان با آغاز ماه محرم ویژه مبلغان، مداحان و هیئات مذهبی فردا دوشنبه ۲۶ تیرماه سال جاری در آستان امامزاده سید عباس(ع) بجنورد برگزار می‌شود.

وی یادآورشد: در این مراسم حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور به عنوان سخنران حضور دارند کهدیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی، علمای اهل سنت، استاندار خراسان‌شمالی، مسئولان نهادهای فرهنگی استان و دیدار با پدر شهید محمد مهدی احمدی؛ مرزبان بجنورد و مراسم شال‌گذاری از برنامه‌های معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در خراسان شمالی است.

گفتنی است در پایان مدیران شهرستان‌ها از آمادگی هیات‌ها و مساجد شهری و روستایی در برگزاری مراسمات محرم گزارشاتی را ارائه کردند.

انتهای پیام
captcha