۷۲ طرح اشتغالزایی مددجویان بهزیستی ایلام افتتاح شد
کد خبر: 4155179
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳

۷۲ طرح اشتغالزایی مددجویان بهزیستی ایلام افتتاح شد

به مناسبت هفته بهزیستی ۷۲ طرح اشتغالزایی مددجویان بهزیستی امروز، ۲۴ تیرماه به‌صورت هم‌زمان در شهرستان‌های ایلام افتتاح شد.

اشتغالزای مددجویان بهزیستی ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط‌عمومی بهزیستی استان، آیین افتتاح ۷۲ طرح اشتغالزایی مددجویان بهزیستی استان ایلام، امروز، 24 تیرماه، به‌صورت نمادین در مرکز استان برگزار شد و یک طرح اشتغالزا با حضور مدیرکل بهزیستی ایلام مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

حسین نورعلیوند، مدیرکل بهزیستی ایلام در این مراسم با تبریک هفته بهزیستی گفت: این طرح‌ها در شهرستان‌های ایلام اجرا شده و برای حمایت از جامعه هدف به هر یک از مددجویان در قالب هر طرح تسهیلات بین 1 میلیارد تا 1 میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

 وی اظهار کرد: خودکفایی جامعه هدف در کنار سایر حمایت‌ها یکی از مهم‌ترین سیاست‌های این سازمان بوده و سعی داریم با پرداخت تسهیلات و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای زمینه استقلال مالی مددجویان بهزیستی را فراهم کنیم.

 نورعلیوند با بیان اینکه طی یک سال گذشته در مجموع 1 هزار و ۳۱۵ میلیارد ریال به‌عنوان تسهیلات از محل تبصره 16 و تبصره 18 به جامعه هدف متقاضی پرداخت شده است، افزود: عمده‌ی طرح‌های اشتغال‌زای جامعه هدف این سازمان در حوزه‌های کشاورزی، خدمات، کسب‌وکار و دامداری بوده است.

یادآور می‌شود، ۲۴ تا ۳۰ تیرماه هفته بهزیستی است و با شعار «برای مردم، برای به زیستن» نام‌گذاری شده است.

 

انتهای پیام
captcha