کارگاه توانمندسازی مدیران مؤسسات قرآنی برگزار می‌شود
کد خبر: 4154853
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲

کارگاه توانمندسازی مدیران مؤسسات قرآنی برگزار می‌شود

مدیر عامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت مازندران، از برگزاری کارگاه توانمندسازی مدیران مؤسسات قرآنی در مجمع عمومی و همایش مدیران مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت مازندران خبر داد.

بهروز کریم نژاد

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران، بهروز کریم‌نژاد مدیر عامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت مازندران، از برگزاری مجمع عمومی و همایش مدیران مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت مازندران، ۲۵ تیرماه همزمان با هفته قرآن و عترت در مجتمع فرهنگی و هنری سلمان هراتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران  خبر داد و گفت: این همایش از ۸ صبح آغاز می‌شود و با برگزاری کارگاه تدبر در قرآن کریم با محوریت سبک زندگی قرآنی با حضور یکی از اساتید برجسته کشوری از تهران همراه است.

وی افزود: کارگاه توانمندسازی و ارتقاء سطح دانش مدیران مؤسسات فرهنگی قرآنی استان با موضوعات بیمه، سامانه حمد، امور اداری و مالی و سایر موارد حقوقی مرتبط با مؤسسات توسط اساتید و کارشناسان امر از دیگر بخش‌های این همایش است.

کریم نژاد تصریح کرد: آیت الله لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران و مدیران‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی استان در مجمع عمومی و همایش مدیران مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت استان مازندران به ایراد سخنرانی می پردازند.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت مازندران با اشاره به اینکه به کلیه شرکت کنندگان، گواهی شرکت در کارگاه ارائه خواهد شد، خاطرنشان کرد: ارائه گزارش فعالیت‌ها و عملکرد یک‌سال و نیم گذشته هیات مدیره و مدیرعامل و اعضای هیئت بازرسی اتحادیه از دیگر بخش درنظر گرفته شده برای این همایش است.

وی اظهار کرد: در این گردهمایی از پروانه فعالیت مرکز نیکوکاری تخصصی قرآنی استان مازندران رونمایی و فعالیت آن رسما اعلام و آغاز خواهد شد.

کریم‌نژاد با اعلام اینکه مؤسسه حضرت رقیه (س) شهرستان آمل به عنوان مجری برگزاری این مراسم است، یادآور شد: این همایش توسط اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت مازندران و با مشارکت اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha