جشن ازدواج آسان در نمایشگاه تخصصی خانواده در مشهد برگزار می‌شود
کد خبر: 4154738
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴

جشن ازدواج آسان در نمایشگاه تخصصی خانواده در مشهد برگزار می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی گفت: امسال برای اولین‌بار در طرحی ابتکاری جشن ازدواج آسان به همراه مراسم عقد در دومین نمایشگاه تخصصی خانواده (مهرانه) مشهد برگزار می‌شود.

ازدواجبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، محسن ملی، معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی، اظهار کرد: نمایشگاه مهرانه با رویکرد خانواده برای سال دوم از 22 لغایت 25 تیرماه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر و امسال برای اولین‌بار در راستای ترویج ازدواج آسان و زندگی به سبک اسلامی، جشن ازدواج آسان به همراه مراسم عقد در این نمایشگاه برگزار می‌شود.

وی به محورهای دومین نمایشگاه تخصصی خانواده (مهرانه) مشهد اشاره کرد و افزود:  این نمایشگاه در فضایی بالغ بر ۱۶ هزار مترمربع در سالن‌های فردوسی، مفاخر و عطار با بیش از 400 غرفه با موضوعات خانواده و تغذیه سالم، خانواده؛ صنایع‌دستی و گردشگری، خانواده؛ آموزش و مشاوره، خانواده و زیست عفیفانه، خانواده و ازدواج آسان، خانواده و کودک، خانواده و امنیت، خانواده؛ ورزش و نشاط و سرگرمی طی مدت پنج‌روز برگزار می‌شود.

ملی بیان کرد: این نمایشگاه به محوریت خانواده و تحکیم بنیان خانواده برگزار می‌شود و تلاش شده در تمام حوزه‌ها برنامه‌هایی متنوع، شاد و مفرح برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شود.

معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی، ابراز کرد: از ماه گذشته تمام هماهنگی‌ها جهت واگذاری غرفه‌ها، استفاده از ظرفیت‌های ورزشکاران و هنرمندان در این نمایشگاه استفاده شود.

وی مطرح کرد: امسال برای اولین‌بار به‌منظور اینکه ازدواج آسان بین خانواده‌ها نهادینه شود، طی جلسات متعددی که برگزار شده جشن ازدواج آسان به همراه مراسم عقد ساده همراه با کمک‌هزینه سفر کربلا، تهیه و توزیع 46 سری جهیزیه به‌صورت اقساطی و قرض‌الحسنه، آتلیه، مزون و سالن‌های زیبایی ویژه بانوان در این نمایشگاه برگزار می‌شود. 

انتهای پیام
captcha