ویژه‌برنامه «گوهران رضوی» در کاشان برگزار شد
کد خبر: 4154656
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
به یاد واقعه خونین مسجد گوهرشاد؛ 

ویژه‌برنامه «گوهران رضوی» در کاشان برگزار شد

ویژه‌برنامه «گوهران رضوی» در گرامیداشت شهدای مسجد گوهرشاد و به‌مناسبت هفته ملی عفاف و حجاب در کاشان برگزار شد.

تابلوی نقاشی حسن روح‌الامین با موضوع قیام گوهرشادبه گزارش ایکنا از اصفهان، ویژه‌برنامه گرامیداشت شهدای مسجد گوهرشاد با نام «گوهران رضوی» شب گذشته، 20 تیرماه به همت پایگاه‌های مقاومت حضرت نرجس در پارک آیت‌الله مدنی کاشان برگزار شد.

این ویژه‌برنامه با همکاری مرکز مشاوره «خانواده مهر» کاشان و همزمان با فرارسیدن ۲۱ تیرماه، سالگرد واقعه خونین مسجد گوهرشاد و گرامیداشت هفته ملی عفاف و حجاب با شعار «زیست عفیفانه؛ تمدن‌سازی» همراه با برپایی غرفه‌هایی با عناوین شهدای زن کاشان، تاریخچه پوشش زن متمدن ایرانی، هنربانو ویژه آموزش هنرهای دخترانه و مشاوره خانواده شایسته، اجرای گروه سرود دخترانه ایران دخت و نمایش فیلم محترم بانو همراه بود.

مرکز مشاوره «خانواده مهر» کاشان این ویژه‌برنامه را با همکاری پایگاه مقاومت بسیج در مجاورت چایخانه دائمی حضرت رضا(ع) که همزمان با دهه کرامت افتتاح شد، برگزار کرد و مدیریت آن با کانون‌های خدمت رضوی منطقه کاشان است.

یادآور می‌شود، تاکنون پنج مرکز مشاوره «خانواده مهر» در استان اصفهان تأسیس شده است که با همکاری کارشناسان متخصص، متعهد و جهادی به ارائه خدمات می‌پردازند و به‌صورت توافقی و ارزیابی اولیه، با افرادی که دغدغه جهادی دارند، فعالیت می‌کنند.

مرکز مشاوره «خانواده مهر» کاشان نیز در زمینه مباحث مربوط به خانواده و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به‌صورت خودگردان و با کمترین هزینه، به عموم مردم منطقه در محل فرهنگسرای بانو خدمت‌رسانی می‌کند.

زهرا محمدی

انتهای پیام
captcha