دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه کربلا برگزار می‌شود
کد خبر: 4152692
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳

دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه کربلا برگزار می‌شود

دومین دوره از مسابقات بین‌المللی تلاوت و حفظ قرآن کریم جایزه کربلای معلی از یکشنبه هفته آینده در صحن مطهر حرم امام حسین(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، دبیرخانه آستان مقدس حسینی اعلام کرد که دومین دوره از مسابقات بین‌المللی جایزه تلاوت و حفظ قرآن کریم کربلای معلی را برگزار می‌کند.

این مسابقات به همت دارالقرآن آستان مقدس حسینی و در دو رشته حفظ و تلاوت ویژه  شرکت‌کنندگان معرفی شده از سوی آستان‌های مقدس و زیارتگاه‌ها در کشورهای مختلف برگزار می‌شود.

مراسم افتتاحیه این مسابقات نهم ژوئیه 2023 برابر با یکشنبه، 18 تیر ماه در صحن مطهر حرم امام حسین(ع) در کربلای معلی برگزار می‌شود.

شیخ خیرالدین علی الهادی، مدیر دارالقرآن آستان مقدس امام حسین(ع) سال گذشته در جریان بازدید از خبرگزاری ایکنا گفته بود که از کشورهایی که دارای عتبات ائمه معصومین(ع) است مانند ایران و سوریه دعوت ‌می‌شود تا نمایندگانی را به این رقابت‌ها معرفی کنند.

کشورهایی که نمایندگان خود را به مسابقات امسال جایزه بین‌المللی کربلای معلی اعزام می‌کنند، علاوه بر نماینده میزبان(عراق) شامل جمهوری اسلامی ایران، کویت، مصر، لبنان، عربستان سعودی، ترکیه، سوریه، الجزائر و افغانستان هستند.

انتهای پیام
captcha