۴۳۴ سری جهیزیه به نوعروسان کهگیلویه‌وبویراحمد اهدا شد
کد خبر: 4152100
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲

۴۳۴ سری جهیزیه به نوعروسان کهگیلویه‌وبویراحمد اهدا شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه‌وبویراحمد از اهدای ۴۳۴ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند به مناسبت دهه ولایت و امامت خبر داد.

آئین اهدای جهیزیه به نوعروسان

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 11 تیرماه در آیین اهدای جهیزیه به نوعروسان استان، گفت: در سراسر کشور ۲۰ هزار سری جهیزیه به‌مناسبت دهه ولایت و امامت در بین نوعروسان نیازمند توزیع شد که سهم استان کهگیلویه‌وبویراحمد از این تعداد ۴۳۴ سری است.

وی با بیان اینکه به نمایندگی از این ۴۳۴ خانواده، ۴۰ نوعروس تحت پوشش کمیته امداد تجلیل شدند، افزود: این جهیزیه شامل ۵ قلم کالا ازجمله یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی، لباس‌شویی و تلویزیون است که به‌صورت کاملاً رایگان در اختیار نوعروسان قرار می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه ارزش این جهیزیه‌ها ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و ارزش هر سری ۳۰ میلیون تومان است، گفت: سال گذشته یک‌هزار و ۵۵ سری جهیزیه تحویل نوعروسان استان شد و قرار است تا پایان امسال حدود۲ هزار سری دیگر بین نیازمندان توزیع شود.

مبشری اظهار کرد: همه افرادی که تحت پوشش هستند، می‌توانند با ارائه سند ازدواج خود به کمیته امداد این جهیزیه‌ها را دریافت کنند.

انتهای پیام
captcha