مسابقه «پرده‌خوانی غدیر» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4151497
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳

مسابقه «پرده‌خوانی غدیر» در یزد برگزار می‌شود

مسابقه بزرگ «پرده‌خوانی غدیر» ویژه دانش‌آموزان شهرستان یزد و به مناسبت دهه امامت و ولایت به همت آموزش و پرورش و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برگزار می‌شود.

مسابقه بزرگ «پرده‌خوانی غدیر» در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، مسابقه بزرگ پرده‌خوانی غدیر ویژه دانش‌آموزان شهرستان یزد و به مناسبت دهه امامت و ولایت با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و آموزش و پرورش شهرستان یزد برگزار می‌شود.

دانش‌آموزان علاقه‌مند می‌توانند آثار خود را تا روز عید غدیرخم به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد ارسال کنند و از 114 جایزه ارزنده این مسابقه بهره‌مند شوند.

همچنین مسابقه بزرگ «کتابخوانی خطبه غدیر» ویژه فرهنگیان و والدین شهرستان یزد برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند با مطالعه کتاب «خطبه غدیر» در روز عید غدیر خم در آزمون آنلاین شرکت کنند.

اهدای کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به نفر اول در قالب قرعه‌کشی، اهدای لوح تقدیر به نفرات برتر، اهدای ۴۰ عدد یادبود از جوایز این مسابقه کتابخوانی اعلام شده است و علاقه‌مندان برای اطلاع از جزییات بیشتر می‌توانند به کانال مسابقه به آدرس https://eitaa.com/pn1yazd در ایتا مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha