دستگاه قضا در خصوص امنیت غذایی و سلامت مردم مماشاتی را نمی‌پذیرد
کد خبر: 4150878
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵
رئیس دادگستری کاشمر:

دستگاه قضا در خصوص امنیت غذایی و سلامت مردم مماشاتی را نمی‌پذیرد

رئیس دادگستری کاشمر گفت: بدون شک دستگاه قضایی در خصوص امنیت غذایی و سلامت مردم هیچ‌گونه مماشاتی را نمی‌پذیرد.

علی‌اکبر تقی‌نژاد، رئیس دادگستری شهرستان کاشمربه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، علی‌اکبر تقی‌نژاد، رئیس دادگستری شهرستان کاشمر، امروز 6تیرماه، در دیدار رئیس دامپزشکی این شهرستان، با وی ضمن تشکر از تلاش‌های بی‌وقفه دامپزشکی، اظهار کرد: فعالیت‌های این اداره در حوزه سلامت و بهداشت عمومی مؤثر بوده و مجموعه دادگستری در تمام جوانب، آمادگی هرگونه همکاری را با دامپزشکی شهرستان دارد.

وی بیان کرد: دستگاه قضایی در خصوص امنیت غذایی و سلامت مردم هیچ‌گونه مماشاتی را نمی‌پذیرد و از اقدامات قانونی و صیانتی شبکه دامپزشکی استان قاطعانه حمایت می‌کند.

حجت‌الاسلام اسماعیل بلوچ‌زاده، دادستان کاشمر نیز در این دیدار امنیت غذایی مردم را یکی از مطالبات عمومی و از مهم‌ترین اولویت‌های پیگیری حقوق عامه ذکر کرد و افزود دغدغه‌مندی و مطالبه گری مسئولان حاضر نشان از دلسوزی و پیگیری جدی این امور برای ارتقاء سلامت جامعه دارد.

وی در بحث تأمین امنیت غذایی و بهداشتی مردم، به برخورد‌های کیفری قاطع و شدید با رویکرد پیشگیرانه با کسانی که به صورت گسترده امنیت مردم را به مخاطره می‌اندازند تأکید کرد.

سعید خانزاده، رئیس شبکه دامپزشکی در ادامه ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطرات شهید بهشتی و 72 تن از یارانش، اظهار کرد: اینکه دستگاه قضا به مقوله بهداشت و سلامت عمومی توجه جدی دارد، جای تقدیر است.

وی نظارت بر بهداشت عمومی از طریق نظارت بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی را از جمله مهم‌ترین وظایف حاکمیتی و استراتژیک دامپزشکی ذکر کرد و افزود: در حال حاضر نظارت دقیق بر مراکز توزیع و پخش مرغ و همچنین ساماندهی و رفع نواقص کشتارگاه از اولویت‌های مهم این شبکه ذکر کرد.

انتهای پیام
captcha