هدف شهید چمران کسب رضای خداوند بود
کد خبر: 4149435
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰

هدف شهید چمران کسب رضای خداوند بود

نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه شهید چمران هر عملی را برای کسب رضایت خدا انجام می‌داد، گفت: هر کس بتواند به وظیفه خود در قبال انقلاب عمل کند و به موقع در صحنه‌ها حاضر شود حتماً مانند شهید چمران عزیز می‌شود.

حجت‌الاسلام علی رضایی نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیجبه گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام علی رضایی، نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور امروز، ۳۱ خردادماه در همایش بزرگداشت روز بسیج اساتید که در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهدا، گفت: شهید چمران هر عملی را برای کسب رضایت خدا انجام می‌داد به همین دلیل چنین عزت و احترامی پیدا کرد. هر کس بتواند به وظیفه خود در قبال انقلاب عمل کند و به موقع در صحنه‌ها حاضر شود حتماً مانند شهید چمران عزیز می‌شود.
 
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با قیام امام حسین‌(ع) شباهت‌های بسیاری دارد و برگرفته از نهضت حسینی است، اظهار کرد: قیام امام حسین(ع) اهداف و یارانی دارد و مقاومتی نیز انجام شد که هدف آن زنده کردن اسلام و حاکمیت خداوند در جامعه بود و قیام امام خمینی(ره) نیز اینگونه بود.
 
حجت‌الاسلام رضایی با بیان اینکه هدف انقلاب اسلامی زنده کردن اسلام و جاری شدن دستورات خداوند در جامعه است، ادامه داد: هم در جریان قیام امام حسین(ع) و هم در انقلاب اسلامی بعضی از خواص در میان راه از جریان قیام جدا شدند.
 
وی با اشاره به توطئه‌هایی که برای به شهادت رساندن امام حسین(ع) و امام راحل برنامه‌ریزی شده بود، افزود: یاران امام حسین(ع) آنقدر فدایی بودند که در شب عاشورا اعلام کردند حاضر هستند جان خود را برای امام فدا کنند که نمونه چنین یاران وفاداری در جریان انقلاب اسلامی نیز وجود داشتند.
 
نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج تصریح کرد: تا زمانی که فرهنگ عاشورایی در کشور حاکم باشد کسی نمی‌تواند بر کشور حاکم شود، امید همیشه رونق دارد و زمینه‌سازی ظهور ایجاد می‌شود. همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند با تکیه بر فرهنگ عاشورایی است که زمان بزن در رو تمام شده است.
 
وی با بیان اینکه قیام امام حسین(ع) با شهادت و انقلاب اسلامی با تشکیل حکومت اسلامی 
سبب زنده شدن اسلام شد، ادامه داد: در حوادث پاییز گذشته دشمن با جنگ ترکیبی به‌دنبال سقوط نظام اسلامی بود و پول‌های زیادی نیز خرج کرد، اما شکست خورد.
 
نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج در پایان با بیان اینکه فرهنگ عاشورا و ایثار و فداکاری بر جامعه ما حاکم است، گفت: در اوج امید به آینده قرار داریم و امیدواریم بتوانیم مسیر امام حسین(ع) و امام راحل را ادامه دهیم.
انتهای پیام
captcha