جشنواره سراسری «سلاله» در کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 4149138
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹

جشنواره سراسری «سلاله» در کرمانشاه برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه از برگزاری جشنواره سراسری «سلاله» ویژه فعالان بقاع متبرکه و امامزادگان در استان خبر داد.

حجت‌الاسلام میرزایی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه

حجت‌الاسلام مجید میرزایی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری جشنواره سراسری «سلاله» ویژه فعالان بقاع متبرکه و امامزادگان در استان خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره با هدف معرفی بیشتر فعالیت‌ها و خدمات آستان مقدس امامزادگان در حوزه‌های مختلف و ایجاد زمینه برای انتقال تجربیات و ابتکارات و ارتقاء سطح کمی و کیفی فعالیت‌ها و خدمات با ایجاد بستری مناسب برای رقابتی سالم و سازنده بین آستان‌های مقدس برگزار می‌شود.

وی افزود: ایجاد ارتباطی پویا و تعاملی سازنده در کنار ارزیابی فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، قرآنی و مدیریتی بقاع متبرکه از دیگر اهدافی است که می‌توان برای برگزاری این جشنواره سراسری نام برد.

حجت‌الاسلام میرزایی تصریح کرد: جشنواره سراسری «سلاله» در سه سطح ملی، استانی و شهرستانی مطابق با سطح‌بندی مصوب بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه بیان کرد: رقابت در این جشنواره در مرحله اول درون استانی است و برگزیدگان استانی در سطوح سه‌گانه به مرحله رقابت ملی راه می‌یابند.

وی در پایان از دست‌اندرکاران بقاع متبرکه و امامزادگان استان کرمانشاه، هیئت امناء و مدیران مراکز افق بقاع متبرکه برای حضور در این جشنواره دعوت کرد و از علاقه‌مندان خواست برای ثبت‌نام در جشنواره سلاله به سایت https://solalefestival.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha