برگزاری ۱۵۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته ازدواج در سمنان
کد خبر: 4149098
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷

برگزاری ۱۵۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته ازدواج در سمنان

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان از برگزاری ۱۵۰ عنوان برنامه و ۱۴ جشن به مناسبت هفته ازدواج با هدف ترویج و ترغیت جوانان به ازدواج آسان در استان خبر داد.

عروس

به گزارش ایکنا از سمنان، احسان امینیان، معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان، امروز 30 خرداد در جمع خبرنگاران،‌ گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی ازدواج آسان، ارائه مشاوره رایگان در مراکز مشاوره ازدواج و خانواده، برگزاری نشست‌های تخصصی، برگزاری عروسی نمادین برای زوج‌ها، رزمایش جهیزیه و برگزاری اردوهای هویتی، از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته ازدواج در استان سمنان است.

وی از برگزاری بیش از ۲۵۰ کارگاه آموزشی ازدواج آسان به صورت رایگان برای افراد مجرد، حین ازدواج و بعد از ازدواج، با همراهی دستگاه‌های اجرایی، تشکل‌های مردم‌نهاد، خانه جوانان و همراهی محلات و مساجد، در هفته ازدواج خبر داد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان از برگزاری عروسی نمادین برای ۷۰ زوج در شهر سمنان در هفته ازدواج در استان خبر داد.

امینیان متذکر شد: ارایه مشاوره رایگان به زوج‌های جوان در هفت مرکز مشاوره ازدواج و خانواده استان سمنان را که مجوز فعالیت از وزارت ورزش و جوانان دارند، از دیگر برنامه‌های هفته ازدواج در استان است.

وی از فعالیت هفت مرکز مشاوره ازدواج و خانواده در چهار شهرستان سمنان، دامغان، شاهرود و میامی خبر داد و افزود: زوج‌های متقاضی دریافت مشاوره رایگان می‌توانند به اداره ورزش و جوانان شهرستان خود مراجعه کنند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: ۲۰۰ زوج و خادمان عرصه ازدواج در ۱۳ جشن به مناسبت هفته ازدواج در استان سمنان تجلیل خواهند شد.

انتهای پیام
captcha