برنامه‌ریزان ستاد امر به معروف به فرهنگ مناطق توجه کنند
کد خبر: 4148890
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷

برنامه‌ریزان ستاد امر به معروف به فرهنگ مناطق توجه کنند

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین گفت: وقتی در شهرستان‌ها ستاد امر به معروف تشکیل می‌شود اولین کار تدوین برش شهرستانی اهداف ستاد است زیرا هر اقلیمی بر اساس بافت فرهنگی که دارد در حوزه معروفات و منکرات وضعیت منحصر به فرد خود را دارد که ستاد آن شهرستان باید بر اساس آن ویژگی‌ها برنامه‌ریزی کند.

احمدی دبیر ستاد امر به معروف قزوین

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین، در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بوئین زهرا گفت: آموزش امر به معروف و نهی از منکر باید از سنین پایین و در نهادهای آموزشی و فرهنگی آغاز شود، دبیرستان‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها باید هدف آموزش امر به معروف و نهی از منکر باشند.

وی ادامه داد: وقتی در شهرستان‌ها ستاد امر به معروف و نهی از منکر تشکیل می‌شود اولین کاری که باید انجام شود تدوین برش شهرستانی اهداف ستاد است زیرا هر اقلیمی بر اساس بافت فرهنگی که دارد در حوزه معروفات و منکرات وضعیت منحصر به فرد خود را دارد که ستاد امر به معروف و نهی از منکر آن شهرستان باید بر اساس همین ویژگی‌ها برنامه‌ریزی لازم را داشته باشد.

در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین رضوانی، امام جمعه شهرستان بوئین زهرا اظهار کرد: آموزش در احیای امر به معروف و نهی از منکر امری بسیار مهم و ضروری است.

وی بیان کرد: یکی از اهدافی که ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بوئین زهرا باید پیگیری کند آموزش امر به معروف و نهی از منکر به آمران و ناهیان باشد چرا که بسیاری از چالش‌هایی که در این حوزه به وجود می‌آید ناشی از عدم آموزش صحیح است.

انتهای پیام
captcha