بهره‌مندی ۲۵۶ معلم قرآنی در خوزستان از خدمات صندوق بیمه اجتماعی روستاییان
کد خبر: 4147530
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶

بهره‌مندی ۲۵۶ معلم قرآنی در خوزستان از خدمات صندوق بیمه اجتماعی روستاییان

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی خوزستان با اشاره به بهره‌مندی معلمان مؤسسات قرآنی از صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، گفت: در حال حاضر 256 نفر از معلمان قرآن مؤسسات استان تحت پوشش این بیمه قرار گرفته‌اند.

بیمه معلمان قرآنیسیدمریم موسوی‌زاده، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا، درباره بهره‌مندی معلمان مؤسسات قرآنی استان از صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، گفت: در حال حاضر 256 نفر از معلمان قرآن مؤسسات استان تحت پوشش این بیمه قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه حدود 600 تا 700 مربی قرآنی در مؤسسات قرآنی استان فعالیت آموزشی دارند، درباره عدم استقبال مؤسسات قرآنی از این بیمه گفت: نکته اول این است که صندوق بیمه اجتماعی روستاییان خدمات درمانی ندارد. از سوی دیگر مدیران مؤسسات قرآنی، انتقادهایی نسبت به این بیمه دارند که نکات آنها را انتقال دادیم.  

وی اظهار کرد: با وجود این، همچنان اطلاع‌رسانی خود را برای بهره‌مندی هر چه بیشتر معلمان قرآنی از بیمه ادامه می‌دهیم.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی خوزستان خاطرنشان کرد: به همه معلمان قرآن حتی افرادی که به صورت مجازی مشغول به آموزش قرآن هستند، توصیه می‌کنم از مزایای این بیمه بهره‌مند شوند. برای آنها سابقه در نظر گرفته می‌شود و چنانچه بعدها استخدام شدند، سوابق این بیمه قابل انتقال است.

موسوی‌‎زاده در پایان از برگزاری دوره توانمندسازی مدیران مؤسسات و همچنین آماده شدن برای انتخابات آینده اتحادیه کشوری مؤسسات قرآنی در تابستان امسال خبر داد.

انتهای پیام
captcha