تمرکز برنامه‌های ستاد کانون‌های مساجد حول محور فرهنگ می‌چرخد
کد خبر: 4147397
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷

تمرکز برنامه‌های ستاد کانون‌های مساجد حول محور فرهنگ می‌چرخد

سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان‌جنوبی گفت: تمرکز ما بر روی موضوع فرهنگ است و به دنبال برگزاری مراسمات ویژه فرهنگی در شهرهای مختلف استان هستیم

دیدار رییس کانون‌های مساجد با امام جمعه اسلامیهبه گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام علی محقی، سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان‌جنوبی، امروز ۲۲ خردادماه در دیدار با امام جمعه اسلامیه اظهار کرد: روند خوبی در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی آغاز شده است.  

وی با بیان اینکه تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری در مساجد در دستور کار قرار دارد، افزود: در راستای اجرای این طرح به دنبال ساماندهی و تعیین تکلیف کردن سایر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان هستیم تا یک تحرک ویژه و جدیدی داشته باشند. 

محقی با اشاره به روز جهانی مسجد گفت: به مناسبت بزرگداشت این روز میزبان یک مهمان وِیژه ای در خراسان جنوبی خواهیم بود و از ظرفیت این مهمان در شهرهای مختلف استان استفاده خواهیم کرد.  

وی با بیان اينکه تمرکز ما بر روی موضوع فرهنگ است و به دنبال برگزاری مراسمات ویژه فرهنگی در شهرهای مختلف استان هستیم و این ظرفیت وجود دارد، تصریح کرد: ابلاغ برنامه‌ها و تجربه اندوزی را در مجیط کانون‌ها در دستور کار داریم.

انتهای پیام
captcha