ویژه‌برنامه «مهد آسمان» در بابلسر برگزار می‌شود
کد خبر: 4147122
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹
از سوی اداره تبلیغات اسلامی بابلسر؛

ویژه‌برنامه «مهد آسمان» در بابلسر برگزار می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بابلسر از برگزاری ویژه‌برنامه آموزشی کودکان با عنوان «مهد آسمان» در این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام میکائیل محمد پور

حجت‌الاسلام و المسلمین میکائیل محمدپور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بابلسر در گفت‌و‌گو با ایکنا مازندران، از برگزاری ویژه‌برنامه آموزشی کودکان با عنوان «مهد آسمان» در این شهرستان خبر داد و گفت: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بابلسر، با توجه به فرارسیدن ایام تابستان و اوقات فراغت برنامه‌های متنوع قرآنی فرهنگی و هنری را در رده‌های سنی مختلف برگزار می‌کند.

وی افزود: یکی از برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی برگزاری دوره‌های آموزشی قرآنی، فرهنگی و هنری ویژه رده سنی 6 تا 8 سال دختران و پسران، با عنوان «مهد آسمان» است که با اجرای برنامه آموزشی و تربیتی شاد، جذاب و کاربردی از اول تیرماه در بابلسر برگزار می‌شود.

محمدپور تصریح کرد: در این دوره‌های آموزشی، قصه‌ها و درس‌های قرآنی، سفال و دست‌ورزی، خلاقیت و کاردستی، بازی‌های حرکتی و حسی، نمایش خلاق، بازی خلاقانه و... برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بابلسر خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاع بیشتر، ثبت نام و حضور فرزندانشان در این ویژه‌برنامه آموزشی تا 30 خرداد ماه سال جاری می توانند به اداره تبلیغات اسلامی بابلسر، واقع در ابتدای بلوار شریفی مراجعه کرده و یا با شماره تلفن‌های 01135332966، 011353330824 و شماره همراه 09058317779 تماس گیرند.

انتهای پیام
captcha