آیین اختتامیه سالانه مدرسه قرآنی کریم اهل بیت(ع) برگزار می‌شود
کد خبر: 4146240
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
در قهدریجان

آیین اختتامیه سالانه مدرسه قرآنی کریم اهل بیت(ع) برگزار می‌شود

آیین اختتامیه سالانه مرکز حفظ قرآن ضمن تحصیل کریم اهل بیت(ع) قهدریجان با حضور مسئولان شهرستان فلاورجان برگزار می‌شود.

قرآن‌آموزان مرکز حفظ قرآن ضمن تحصیل کریم اهل بیت(ع) قهدریجانابوالفضل صفرزاده، مدیر مرکز حفظ قرآن ضمن تحصیل کریم اهل بیت(ع) قهدریجان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان از برگزاری آیین اختتامیه سالانه این مرکز خبر داد و اظهار کرد: این آیین در روز جمعه، 19 خردادماه جاری بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه گلزار شهدای قهدریجان برگزار می‌شود.

وی افزود: در آیین اختتامیه سالانه مرکز حفظ قرآن ضمن تحصیل کریم اهل بیت(ع) که با حضور مسئولان شهرستان فلاورجان و اجرای جواد هرندی‌زاده، قاری برجسته کشوری برگزار خواهد شد، قرار است 200 نفر از دانش‌آموزان مرکز و فعالان قرآنی قهدریجان تجلیل شوند.

مدیر مرکز حفظ قرآن ضمن تحصیل کریم اهل بیت(ع) قهدریجان ادامه داد: با توجه به اینکه قطعه‌ای زمین برای احداث ساختمان جدید این مرکز از سوی خیران واگذار شده است، در آیین اختتامیه سالانه، آغاز ساخت‌وساز مکان جدید مرکز را اعلام خواهیم کرد و طی هفته‌های آینده، کلنگ‌زنی آن انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: مرکز حفظ قرآن ضمن تحصیل کریم اهل بیت(ع) قهدریجان زیرمجموعه مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت زلال وحی وابسته به بنیاد آیت‌الله خامنه‌ای قهدریجان بوده و در سال 1400 راه‌اندازی شده است. این مرکز در حال حاضر، 134 دانش‌آموز شامل 60 قرآن‌آموز دختر و 74 قرآن‌آموز پسر دارد و مقطع چهارم تا نهم را دربر می‌گیرد. 20 نفر حافظ 15 جزء و 40 نفر حافظ 10 جزء قرآن در مرکز کریم اهل بیت(ع) قهدریجان مشغول تحصیل هستند و برآورد می‌شود که برای سال تحصیلی جدید، بین 170 تا 200 نفر در این مرکز ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دهقانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۶ - ۲۳:۰۷
0
0
سلام پسر من محمدامین دهقانی هم داره این مدرسه رو میره خیلی خوبه دست شما درد نکنه
captcha