لزوم تقویت نقش مساجد به‌عنوان پایگاه‌های قرآنی در جامعه
کد خبر: 4144334
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰

لزوم تقویت نقش مساجد به‌عنوان پایگاه‌های قرآنی در جامعه

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اردبیل در آئین افتتاحیه برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد خلخال گفت: مساجد را به عنوان پایگاه قرآنی در سطح استان تقویت خواهیم کرد تا مروج فرهنگ قرآنی در سطح جامعه باشیم.

لزوم تقویت نقش مساجد به‌عنوان پایگاه‌های قرآنی در جامعهبه گزارش ایکنا، به نقل از فهما اردبیل، مصطفی آمون، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اردبیل هفتم خرداد ماه در آئین افتتاحیه اوقات فراغت کانون‌های مساجد خلخال گفت: پایگاه‌های اوقات فراغت طبق سنوات قبل به همت کانون‌های مساجد تشکیل و تلاش خواهند کرد تا نوجوانان و جوانان را با فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی مساجد بیش از پیش آشناتر کنند. وی افزود: مساجد را به عنوان پایگاه قرآنی در سطح استان تقویت خواهیم کرد تا مروج فرهنگ قرآنی در سطح جامعه باشیم و این برنامه‌ها در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری صورت می‌گیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه ثبت برنامه‌های کانون‌ها در سامانه بچه‌های مسجد از ضروریات است، اضافه کرد: ثبت برنامه‌های فرهنگی در سامانه بچه‌های مسجد باید با قوت بیشتری صورت گیرد تا این فعالیت‌ها در فضای مجازی و رسانه‌ای نیز دیده شود. وی تصریح کرد: مدیران کانون‌ها از ظرفیت‌های بالقوه مردمی در فعالیت‌های فرهنگی استفاده کنند تا شاهد رونق بیش از پیش برنامه‌های کانون‌های مساجد باشیم.

آمون یادآور شد: برنامه‌ریزی‌های کانون‌ها با محوریت فعالیت‌های قرآنی، فرهنگی، هنری، آموزشی و حتی ورزشی همراه باشد تا نوجوانان و جوانان از این برنامه‌ها بیشتر بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha