کد خبر: 4296863
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۴ - ۲۰:۵۸
دبیر شورای راهبری و توسعه ارتباطات جهاددانشگاهی اردبیل:

تقویت رسانه‌های گروهی یکی از ابزار‌های توسعه پایدار است

سیده صغری جوادی گفت: یکی از ابزار‌های تحقق اهداف توسعه پایدار به ویژه در حوزه فرهنگی، تقویت رسانه‌های گروهی است، به همین خاطر تلاش برای ارتقای فعالیت‌های آن‌ها ضرورت دارد.

تقویت رسانه‌های گروهی یکی از ابزار‌های توسعه پایدار استبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیده صغری جوادی، دبیر شورای راهبری و توسعه ارتباطات جهاددانشگاهی استان اردبیل، ششم مردادماه در نشست صمیمی با خبرنگاران خبرگزاری‌های وابسته به جهاددانشگاهی استان اردبیل، ضمن گرامیداشت هفته اردبیل، بر اهمیت تعامل صمیمانه و مشارکت تیمی در ارتقای فعالیت‌های رسانه‌ای تأکید کرد و گفت: تقویت رسانه‌های گروهی یکی از ابزار‌های مهم تحقق اهداف توسعه پایدار، به‌ویژه در حوزه فرهنگ است؛ از این‌رو، تلاش برای ارتقای سطح کیفی و کمی فعالیت این رسانه‌ها ضرورتی انکارناپذیر است.

وی با اشاره به نقش رسانه در ترویج فرهنگ ملی و استانی و تأثیرگذاری فراتر از مرز‌های جغرافیایی، افزود: رسانه‌ها امروز نقشی مهم در شکل‌دهی به افکار عمومی و جهت‌دهی به تصمیم‌گیری‌های کلان دارند.

جوادی از فعالیت چهار رسانه وابسته به جهاددانشگاهی در استان اردبیل خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر، شعب استانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، خبرگزاری علم و فرهنگ (سیناپرس) و خبرگزاری بازار کار، در راستای انعکاس اخبار و تولید محتوای تخصصی در حوزه‌های مختلف، در سطح استان فعال هستند.

دبیر شورای توسعه ارتباطات جهاددانشگاهی استان، هدف از برگزاری این نشست را هم‌اندیشی و تبادل نظر برای توسعه فعالیت‌های رسانه‌ای عنوان کرد و گفت: این نشست‌ها به صورت مستمر برگزار خواهد شد تا گام‌های مؤثری در راستای پیشرفت، هم‌افزایی و انسجام رسانه‌ای در استان برداشته شود.

در ادامه این نشست، خبرنگاران حاضر ضمن تبادل تجارب و نکات آموزشی، دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را برای بهبود عملکرد خبرگزاری‌های وابسته به جهاددانشگاهی استان اردبیل مطرح کردند.

انتهای پیام
captcha