ضرورت استفاده از ظرفیت‌ها برای اشاعه مکتب اهل بیت‌(ع) در جامعه
کد خبر: 4143641
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳

ضرورت استفاده از ظرفیت‌ها برای اشاعه مکتب اهل بیت‌(ع) در جامعه

امام‌جمعه مهاباد با اشاره به میلاد حضرت امام رضا(ع) و دهه کرامت نیز گفت: پیروی از مکتب و سیره اهل بیت(ع) سعادت جامعه ایران اسلامی را به‌دنبال دارد و باید از همه ظرفیت‌ها برای اشاعه این مکتب استفاده کرد.

عبدالسلام امامی امام جمعه مهابادبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ماموستا عبدالسلام امامی، امام‌جمعه مهاباد، امروز، ۵ خردادماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به ماموریت ناوگروه ۸۶ نداجا و اعزام آن به دور جهان اظهار کرد: ناو گروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت فرماندهی یکی از دریادلان اهل سنت توانست عملیات دور دنیا را با موفقیت انجام و اقتدار نیروهای مسلح کشورمان را به نمایش بگذارد.

وی افزود: انتخاب و اعتماد به امیر دریادار شهرام ایرانی به‌عنوان یک کرد اهل سنت از طرف مقام معظم رهبری راه را برای باقی مسئولان در راستای استفاده از این سرمایه‌های انسانی هموار کرد.

ماموستا عبدالسلام امامی با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: فداکاری و از خودگذشتگی نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس و فتح خرمشهر این روز را به روز مقاومت و ایثار تبدیل کرد.

امام‌جمعه مهاباد ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه و روز دختر نیز گفت: حضرت معصومه(س)، حضرت خدیجه و حضرت فاطمه(س) و سایر بزرگان دینی ما الگوی بی‌بدیل برای سبک زندگی دختران جامعه امروز هستند.

ماموستا امامی با اشاره به میلاد حضرت امام رضا(ع) و دهه کرامت نیز تأکید کرد: پیروی از مکتب و سیره اهل بیت(ع) سعادت جامعه ایران اسلامی را به‌دنبال دارد و باید از همه ظرفیت‌ها برای اشاعه این مکتب استفاده کرد.

وی با اشاره به ضرورت و اهمیت حضور در مساجد تصریح کرد: شرکت در مسجد و نماز جمعه فضیلتی بزرگ برای بندگان خاص خداوند دارد و هر قدمی در راه رفت و برگشت به مسجد از طرف پروردگار دارای ثواب در آخرت است.

انتهای پیام
captcha