برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در کرمانشاه
کد خبر: 4143301
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹

برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در کرمانشاه

مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و جشن میلاد امام رضا(ع) با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در بیمارستان امام رضا(ع) برگزار شد.

مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و جشن میلاد امام رضا(ع) با حضور قباد محمدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، محمدرضا غلامی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و جمعی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و بیمارستان امام رضا(ع) با حضور کاروان زیرسایه خورشید و خادمان آستان رضوی و پرچم بارگاه حضرت علی بن موسی الرضا(ع) امروز ۳ خرداد برگزار شد.

در حاشیه این مراسم فاطمه حدادیان، مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با تبریک ایام دهه کرامت و سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: آزادی و استقلال ایران اسلامی مرهون فداکاری و رشادت‌های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس است.

وی افزود: آزادسازی خرمشهر نقطه عطف تاریخ هشت ساله جنگ تحمیلی است و سوم خرداد در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی نماد استقامت، ایثار و پیروزی است.

حدادیان تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند: آزادی خرمشهر را به عنوان یک یادبود و افتخار ملی و میهنی باید گرامی داشت و در این رابطه معاونت فرهنگی و دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برنامه ویژه‌ای با حضور رؤسا، معاونین و کارکنان و دانشجویان این دانشگاه امروز در محل سالن همایش‌های بیمارستان امام رضا(ع) برگزار کرد.

مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر از قدرتی حکایت می‌کرد که همت و ایمان رزمندگان اسلام آن را پدید آورد، گفت: بی‌تردید آزادسازی خرمشهر با اتکا به قدرت الهی در تاریخ ثبت شد و حماسه‌ای را رقم زد که تمامی متکبران عالم را به حیرت وا داشته است.

وی در پایان با تبریک دهه کرامت و ولادت امام رضا(ع)، گفت: این ایام را بر فاتحان خرمشهر به ویژه خانواده معظم شهدا، رزمندگان و ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت می‌گویم و توفیق همگان به ویژه همکاران خود در معاونت فرهنگی و دانشجویی علوم پزشکی کرمانشاه را برای پاسداشت هر چه بیشتر این ارزش‌های مقدس از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام
captcha