گشایش نمایشگاه کتاب با بیش از ۱۲ هزار جلد در بجنورد
کد خبر: 4142945
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸

گشایش نمایشگاه کتاب با بیش از ۱۲ هزار جلد در بجنورد

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی گفت: به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر نمایشگاه کتاب با 12 هزار و 500 جلد در بجنورد دایر شد.

گشایش نمایشگاه کتاب با بیش از 12 هزار جلد در بجنوردبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام عباس سرشته، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی اظهار کرد: در نمایشگاه کتاب 12 ناشر استانی از جمله اعلایی، رنگین‌کمان، داریوش، بوستان کاغذی، ملینا، آرایان، سایان با 2 هزار و 500 عنوان و 12 هزار و 500 جلد کتاب حضور دارند.

وی با بیان اینکه کتاب‌های به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه موضوعاتی همانند دینی، فرهنگی، روانشناسی، کودک و نوجوان، عفاف و حجاب، دفاع مقدس، اجتماعی است، افزود: هدف از برپایی این نمایشگاه را انس و الفت هر چه بیشتر با کتاب و مطالعه آن، دسترسی آسان به کتاب‌های مورد نیاز، توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و افزایش دانش و آگاهی افراد ذکر کرد.

سرشته تصریح کرد: نمایشگاه کتاب بجنورد از یکم تا پانزدهم خردادماه صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها 16 تا 22 در نبش چهارراه امیریه بجنورد برای بازدید شرکت‌کنندگان دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های مورد نیاز خود را با 50 درصد تخفیف خریداری کنند.

وی گفت: فردا چهارشنبه، سوم خردادماه با حضور مسئولان و علاقه‌مندان تعدادی از کتاب‌های حوزه دفاع مقدس در حاشیه نمایشگاه رونمایی می‌شود.

انتهای پیام
captcha