2700 برنامه در سالروز فتح خرمشهر در آذربایجان‌غربی برگزار خواهد شد
کد خبر: 4142461
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸

2700 برنامه در سالروز فتح خرمشهر در آذربایجان‌غربی برگزار خواهد شد

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی گفت: امسال چهل و یکمین سالگرد فتح خرمشهر است که41 عنوان برنامه محوری برای اجرا در استان پیش بینی شده که در قالب دو هزار و 700 برنامه در پایگاه‌های بسیج سراسر استان در این ایام برگزار خواهد شد.

سردار جلیل وحیدی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سردار جلیل وحیدی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی. ۱ خرداد در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در هشت سال دفاع مقدس بیش از 100 عملیات انجام دادیم که بزرگترین و وسیع ترین آن‌ها بیت‌المقدس بود، در این عملیات و عملیات آزادسازی خرمشهر آذربایجان‌غربی 109 شهید 78 جانباز آزاده تقدیم کرده است.

وی افزود: اولین گردانی که وارد خرمشهر شد به فرماندهی شهید حمید باکری بود که پیامد و دستاوردهای عملیات بسیار چشمگیر بود پنج هزار و 300 متر از خاک ایران آزاد شد که باعث ارتقای جایگاه ملی و بین‌المللی ایران و آشکار شدن وحدت ملی مردم ایران و نیروهای مسلح شد.

وحیدی بیان کرد: امسال چهل و یکمین سالگرد فتح خرمشهر است که41 عنوان برنامه محوری برای اجرا در استان پیش بینی شده که در قالب دو هزار و 700 فعالیت در پایگاه‌های بسیج سراسر استان در این ایام برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: شعار امسال برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر، «ما متحدیم» تعیین شده و برگزاری برنامه‌ها هم در همین راستا تهیه شده است و تجمع دانشجویی با موضوع عملیات بیت‌المقدس، همایش پیشکسوتان و راویان دوران دفاع مقدس، همایش وحدت نیروهای مسلح، برگزاری آئین بزرگداشت شهید بروجردی همزمان با اول خرداد سالروز شهادت این شهید والامقام، غبارروبی مزار شهدا، اکران مردمی فیلم غریب در رده‌های بسیج از جمله این برنامه‌ها است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در چهل و یکمین سالروز آزادسازی خرمشهر از 15 فرمانده این استان همزمان با سایر استان‌های کشور قدردانی خواهد شد و بهره‌برداری از پروژه آبرسانی در 19 دهستان را داریم.

انتهای پیام
captcha