ظرفیت‌های متقابل فرمانداری و بنیاد شهید در یزد مورد بررسی قرار گرفت
کد خبر: 4142402
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰

ظرفیت‌های متقابل فرمانداری و بنیاد شهید در یزد مورد بررسی قرار گرفت

ظرفیت‌های متقابل بنیاد شهید و امورایثارگران و فرمانداری یزد با هدف تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین تکریم خانواده معظم شهدا مورد بررسی قرار گرفت.

نشست فرماندار یزد با مسئولان بنیاد شهیدبه گزارش ایکنا از یزد، در نشستی با حضور سید محمدرضا مدرسی فرماندار یزد، حجت‌الاسلام نقیبی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان یزد، جمعی از مدیران حوزه فرهنگ و شهادت و همچنین مشاوران ایثارگر شهرستان یزد ظرفیت‌های متقابل فرمانداری و بنیاد شهید در تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین تکریم خانواده معظم شهدا مورد بررسی قرار گرفت.

سید محمدرضا مدرسی، فرماندار یزد، امروز، 31 اردیبهشت‌ماه در این جلسه با بیان اینکه در کنار حفظ امنیت کشور، بحث‌های هویتی و فرهنگی مانند حفط و ترویج فرهنگ شهادت و ایثار بسیار مهم است گفت: با ورود جانبازان و خانواده معظم شهدا به دوران کهولت سن،  نیازمند توجه بیشتر در بحث نشاط و همچنین سلامت و ورزش هستند.

مدرسی با اشاره به اینکه مدیون گذشت و فداکاری ایثارگران هستیم، برتوجه به این قشر تأکید کرد و افزود: از سختی‌هایی که بر جامعه ایثارگران همانند دیگر اقشار وارد می‌شود، آگاه هستیم و بر خود فرض می‌دانیم که در جهت رفع مسائل آنها همه ظرفیت‌های خود را به‌کار ببندیم.

یادآور می‌شود افراد حاضر در این نشست مواردی را مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام
captcha