برگزاری دوره‌های آموزش قرآن در جهاددانشگاهی کردستان
کد خبر: 4141358
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹

برگزاری دوره‌های آموزش قرآن در جهاددانشگاهی کردستان

دوره‌های آموزش قرآن به دو صورت مجازی و حضوری در جهاددانشگاهی کردستان برگزار می‌شود.

آموزش قرآن

فرانک تحصری، مسئول برگزاری دوره‌های قرآنی جهاددانشگاهی کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا، گفت: دوره‌های آموزشی قرآن جهاددانشگاهی به دو صورت مجازی و حضوری در این نهاد انقلابی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن در رشته‌های تربیت معلم کودکان، ترجمه و مفاهیم، تجوید سطح و سطح دو افزود: در حال حاضر 20 نفر در رشته تربیت معلم، 12 نفر ترجمه و مفاهیم، 16 نفر تجوید سطح یک و 16 نفر در تجوید سطح دو در حال یادگیری قرآن کریم هستند.

مسئول برگزاری دوره‌های قرآنی جهاددانشگاهی کردستان با اشاره به آغاز ثبت‌نام دوره‌های ترم تابستانه برای علاقمندان بیان کرد: دروه‌های آموزشی قرآن برای مخاطبان استان کردستان به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

وی از ثبت‌نام علاقه‌مندان از سراسر کشور در این دوره‌های قرآنی جهاددانشگاهی خبر داد و افزود: دوره تربیت معلم قرآن کودکان با حمایت جهاددانشگاهی الزهرای تهران برگزار می‌شود.

تحصری در پایان یادآور شد: در کنار این کلاس‌های قرآنی دوره‌های آموزشی روانشناسی برای مخاطبان برگزار می‌شود که برگزاری دوره آموزشی « ویژگی‌های روانشناسی نوجوانان و رفتار جنسی سالم» در روزهای سه‌شنبه هر هفته یکی از این کلاس‌ها بوده است.

انتهای پیام
captcha