اعلام فراخوان سی‌امین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج در کردستان
کد خبر: 4140553
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶

اعلام فراخوان سی‌امین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج در کردستان

مدیر دارالقرآن سپاه بیت‌المقدس استان کردستان از اعلام فراخوان سی‌امین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج در کردستان خبر داد و گفت: علاقه‌مندان تا ۲۰ تیرماه فرصت ثبت‌نام در این دوره از مسابقات قرآنی را دارند.

مسابقات قرآن بسیج

مهدی قنبری، مدیر دارالقرآن سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان، گفت: فراخوان سی‌امین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج در کردستان اعلام شد و علاقه‌مندان در سطح پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی بسیج استان کردستان می‌توانند در این دوره از مسابقات قرآن شرکت کنند.

وی افزود: هدف از برگزاری این دوره از مسابقات رونق آموزش‌های قرآنی از طریق برقراری کلاس‌های قرآنی در سطح نواحی و پایگاه‌ها، ایجاد شور و نشاط و رقابت قرآنی بین بسیجیان، شناسایی و پرورش استعدادهای قرآنی بین بسیجیان و آحاد مردم است.

مدیر دارالقرآن سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به برگزاری سی‌امین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج در پنج بخش بیان کرد: این مسابقات در پنج بخش آوایی انفرادی، آوایی گروهی، معارف، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه این دوره از رقابت‌های قرآنی در چهار مرحله پایگاه‌های بسیج، شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود، گفت: این دوره از مسابقات قرآنی در بخش خانوادگی نیز برگزار می‌شود.

قنبری از آغاز سی‌امین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج در شهریورماه سال جاری خبر داد و افزود: تمام رده‌های سنی هفت سال به بالا می‌توانند در این دوره از رقابت‌های قرآنی شرکت کنند.

وی گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج محله خود به‌صورت حضوری ثبت‌نام و یا به کانال دارالقرآن بسیج کشور در ایتا (@quran_salehin) مراجعه و اطلاعات مورد نیاز را تکمیل کنند.

انتهای پیام
captcha