امنیت آذربایجان‌شرقی نتیجه هوشمندی مردم و همدلی خادمان ملت است
کد خبر: 4140198
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱

امنیت آذربایجان‌شرقی نتیجه هوشمندی مردم و همدلی خادمان ملت است

استاندار آذربایجان شرقی، آرامش و امنیت استان را نتیجه هوشمندی مردم و بزرگان و معتمدان و گروه‌های مرجع و هماهنگی و همدلی خادمان ملت در مجموعه سازمان‌ها و نهادهای دولتی و حاکمیتی دانست و گفت: این هماهنگی و همدلی در بین مسئولان استان، روند خدمت‌گزاری به مردم را سریع‌تر و منطقی‌تر کرده است.

دیدار سردار رادان فرمانده انتظامی کل کشوربه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، عابدین خرّم، استاندار آذربایجان شرقی، امروز، 21 اردیبهشت‌ماه، در دیدار فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، با قدردانی از خدمات و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر فرماندهی انتظامی استان، گفت: تلاش این مجموعه در حاکم شدن نظم و امنیت در این خطه راهبردی از کشور عزیزمان، بسیار حائز اهمیت و ارزش است.

وی تصریح کرد: دغدغه اصلی فرماندهی انتظامی استان، تامین امنیت و آرامش مردم و فراهم کردن محیطی مناسب برای زندگی و کسب‌وکار آنان است و در این زمینه شبانه‌روزی تلاش می‌کنند.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه فرماندهی انتظامی در خط مقدم تامین امنیت قرار دارد، گفت: امنیت استان در سطح کشور مثال‌زدنی است و این امنیت به واسطه حضور فعال نیروهای تلاشگر نظامی، انتظامی و امنیتی به دست آمده است.

خرم، آرامش و امنیت استان را نتیجه هوشمندی مردم و بزرگان و معتمدان و گروه‌های مرجع و هماهنگی و همدلی خادمان ملت در مجموعه سازمان‌ها و نهادهای دولتی و حاکمیتی دانست و گفت: این هماهنگی و همدلی در بین مسئولان استان، روند خدمت‌گزاری به مردم را سریع‌تر و منطقی‌تر کرده است.

وی با قدردانی از خدمات سردار حسین عبدی، فرمانده پیشین انتظامی آذربایجان شرقی، برای سردار علی محمدی، فرمانده جدید انتظامی استان آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام
captcha