افزایش 50 درصدی میزان جوایز برگزیدگان جشنواره قرآنی وزارت علوم
کد خبر: 4139556
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
احسان خامنوی خبر داد:

افزایش 50 درصدی میزان جوایز برگزیدگان جشنواره قرآنی وزارت علوم

رئیس اداره فعالیت‌های دینی و قرآنی وزارت علوم از افرایش میزان جوایز نفرات برتر این جشنواره خبر داد و گفت: سقف جوایز این دوره با افزایش قابل توجهی همراه بوده است.

افزایش 50 درصدی میزان جوایز برگزیدگان جشنواره قرآنی وزارت علوم

احسان خامنوی‌خیابانی، رئیس اداره فعالیت‌های دینی و قرآنی وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا از افزایش سطح جوایز نفرات برتر رشته‌های مختلف سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم خبر داد و گفت: در این دوره با حمایتی که معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم داشته‌اند، بالاترین سطح جوایز را به برگزیدگان اهدا خواهیم کرد که رقم آن در اختتامیه مشخص خواهد شد.

وی افزود: جوایز این دوره افزایش قابل توجهی داشته است و در هیچ مسابقه‌ای طی امسال و سال‌های گذشته چنین ارقامی دیده نشده است. جوایز این دوره از جشنواره قرآن و عترت وزارت علوم با رشد حداقل 50 درصدی مواجه بوده است.

رئیس اداره فعالیت های دینی و قرآنی وزارت علوم تصریح کرد: مراسم اختتامیه این دوره غروب سه‌شنبه 19 اردیبهشت ماه با حضور مدیران بخش دانشگاهی کشور و به منظور تجلیل از برگزیدگان برگزار می‌شود.

سی و هفتمین دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم طی روزهای هفدهم تا نوزدهم اردیبهشت‌ماه به میزبانی دانشگاه لرستان در جریان است. در این دوره از جشنواره بیش از 410 شرکت‌کننده حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha