۸۰ دستگاه ویلچر به نیازمندان سراوانی اهدا شد
کد خبر: 4139370
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
همزمان با هفته هلال‌احمر

۸۰ دستگاه ویلچر به نیازمندان سراوانی اهدا شد

مدیرعامل هلال‌احمر سیستان‌وبلوچستان از توزیع ۸۰ دستگاه ویلچر و ۱۰ عدد واکر بین نیازمندان سراوان همزمان با هفته هلال‌احمر به ارزش بیش‌ از سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

ویلچربه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی هلال‌احمر استان، علیرضا میربهاءالدین، مدیرعامل هلال‌احمر سیستان‌وبلوچستان امروز دوشنبه، 18 اردیبهشت‌ماه، در مراسم اهدای این ویلچرها گفت: جمعیت هلال‌احمر با توجه به مسئولیت اجتماعی و فعالیت‌های بشردوستانه و عام‌المنفعه و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه، ترویج فرهنگ یاری به هم‌نوع و کمک به نیازمندان را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

وی ادامه داد: همزمان با هفته هلال‌احمر علاوه‌ بر توزیع ویلچر، کتابخانه هلال با مشارکت خیران با اعتباری بیش از دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در سراوان افتتاح شد.

مدیرعامل هلال‌احمر سیستان‌وبلوچستان نگارش و مطالعه کتاب را موجب توسعه جوامع و تمدن‌ها و انتقال فرهنگ دانست و گفت: باید در راستای ارتقای فرهنگ مطالعه در بین اقشار مختلف به‌خصوص اعضاء و داوطلبان هلال‌احمر تلاش شود.

وی تجلیل از اعضا و داوطلبان هلال‌احمر، دیدار با خانواده شهید یارمحمد درزاده، دیدار با فرماندار و عیادت از بیماران را از دیگر برنامه‌های اجرا شده در سراوان همزمان با هفته هلال‌احمر مطرح کرد.

انتهای پیام
captcha