آیین گرامیداشت هفته سراهای دانشجویی در دانشگاه لرستان + عکس
کد خبر: 4139338
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶

آیین گرامیداشت هفته سراهای دانشجویی در دانشگاه لرستان + عکس

آیین گرامیداشت هفته سراهای دانشجویی با حضور رئیس دانشگاه لرستان و اعضای هیئت رئیسه این دانشگاه، ویژه دانشجویان دختر دانشگاه لرستان برگزار شد.

آیین گرامیداشت هفته سراهای دانشجوییبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، آیین دانشجویی گرامیداشت هفته سراهای دانشجویی با حضور علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و اعضای هیئت رئیسه این دانشگاه، ویژه دانشجویان دختر دانشگاه لرستان شامگاه یک‌شنبه، 17 اردیبهشت‌ماه با رویکرد مسجدمحوری در مسجد حضرت فاطمه‌زهرا(س) سایت مرکزی دانشگاه لرستان برگزار شد.

در این آیین، مهدی شاهین، سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان در سخنانی دانشجویان را آینده‌سازان کشور ایران دانست و گفت: زنده ‌بودن دانشگاه، به وجود دانشجو است.

وی با بیان اینکه از ایده‌ها و راهکارهای دانشجویان برای کاهش و رفع مشکلات سراهای دانشجویی استقبال می‌کنیم، اضافه کرد: این حق دانشجو است که مشکلات صنفی خود را به صورت مستقیم با مسئولان دانشگاه در میان بگذارد و پیگیری کند.

شاهین ادامه داد: بدون تردید، بخشی از مشکلات سراهای دانشجویی با افزایش مشارکت و همیاری دانشجویان، سریع‌تر رفع خواهند شد.

در بخش دیگری از این برنامه، حجت‌الاسلام سیدمحمدباقر موسوی، معاون آموزش حوزه علمیه استان لرستان، موضوعات مرتبط با قرآن و عترت را متناسب با فضای جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور، برای دانشجویان دختر، تبیین کرد.

در این آیین، دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و حجت‌الاسلام حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان نیز حضور داشتند، دانشجویان حاضر در نشست دیدگاه‌ها و نقطه‌‌نظرات صنفی خود را بیان کردند.

انتهای پیام
captcha