مسئولان دانشگاه‌ها معارف قرآن را به زبان روز بازتاب دهند
کد خبر: 4139094
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
رئیس دانشگاه لرستان:

مسئولان دانشگاه‌ها معارف قرآن را به زبان روز بازتاب دهند

علی نظری با اشاره به حضور فعال دانشجویان در جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور گفت: مسئولان دانشگاه‌ها باید بر انتقال مفاهیم و معارف قرآن کریم و اهل‌ بیت(ع) اهتمام بیشتری داشته و به زبان روز آن‌را تجلی و بازتاب دهند.

علی نظری، رئیس دانشگاه لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، امروز، ۱۷ اردیبهشت‌ماه در آیین افتتاحیه سی‌وهفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور که به میزبانی دانشگاه لرستان در سالن اجتماعات سردار سلیمانی در حال برگزاری است، با اشاره به ثبت‌نام هشت هزار دانشجو از ۱۱۰ دانشگاه و مراکز آموزش عالی در مسابقات قرآن، عترت و معارف اهل‌ بیت(ع) گفت: این حضور بیانگر این است که جوانان ما تشنه معارف قرآنی و اهل‌ بیت(ع) هستند.

وی رقابت دانشجویان در این جشنواره قرآنی را یک رقابت معنوی دانست و افزود: مسئولان دانشگاه‌ها باید روی قرآن کریم و معارف اهل‌ بیت(ع) بیشتر کار کنند و معارف قرآن و اهل‌ بیت(ع) را به زبان روز تجلی و بازتاب دهند.

رئیس دانشگاه لرستان با بیان اینکه برگزاری جشنواره‌‎های قرآن می‌تواند به تقویت مؤلفه‌های فرهنگی کمک کند، اضافه کرد: دانشگاه لرستان امروز این افتخار را پیدا کرده است که میزبان سی‌وهفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور باشد.

وی بیان کرد: این جشنواره سراسری قرآن و عترت در چهار روز برگزار خواهد شد که امیدوارم دانشگاه لرستان میزبان خوبی برای دانشگاه‌های کشور باشد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha