دومین دوره «صوت و لحن» در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 4138246
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵

دومین دوره «صوت و لحن» در همدان برگزار می‌شود

دومین دوره «صوت و لحن قرآن کریم» ویژه بانوان در دو بخش تخصصی و عمومی از امروز، 13 اردیبهشت‌ماه به مدت دو روز در همدان برگزار می‌شود.

قاسم جهان آرا مدیر موسسه قرآنی ترنم ملکوتقاسم جهان‌آرا، مدیر مؤسسه قرآنی ترنم ملکوت در گفت‌وگو با ایکنا از همدان اظهار کرد: دومین دوره صوت و لحن قرآن کریم در دو بخش تخصصی و عمومی طی روزهای 13 و 14 اردیبهشت‌ماه در تالار قرآن ویژه بانوان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این دوره با تدریس خانم ملیحه اسحاق‌نژاد، قاری و داور بین‌المللی قرآن کریم از خراسان رضوی برگزار می‌شود، گفت: 70 نفر از اساتید و مربیان ممتاز استان در این دوره حضور دارند که در طی سال نیز به‌صورت مجازی از آموزش‌های قرآنی بهره‌مند می‌شوند.

جهان‌آرا اظهار کرد: این دوره به همت مجموعه قرآنی شهید همراهیان، مؤسسه ندای ترنم ملکوت و با هدف ارتقای سطح صوت و لحن مربیان قرآنی همدان برگزار می‌شود که در طول سال ادامه‌دار خواهد بود و طی برنامه‌ریزی صورت گرفته سالی دو بار این دوره در همدان با حضور استاد مذکور برگزار خواهد شد تا مربیان قرآنی همدان به سطح بالا و قابل قبولی در زمینه صوت و لحن دست پیدا کنند.

مدیر مؤسسه قرآنی ترنم ملکوت همدان با بیان اینکه اولین دوره این طرح در مهرماه سال گذشته برگزار شد، گفت: به حاضران در این دوره گواهی حضور اعطا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha