فراخوان ثبت‌نام استعدادهای برتر «کوثر» جامعةالزهرا(س)
کد خبر: 4137115
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵

فراخوان ثبت‌نام استعدادهای برتر «کوثر» جامعةالزهرا(س)

مدیر تحصیلات عمومی جامعة الزهرا(س) از فراخوان ثبت‌نام برنامه استعدادهای برتر سطح دو «کوثر» خبرداد.

ارسال/ فراخوان ثبت‌نام استعدادهای برتر «کوثر» جامعةالزهرا(س)به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جامعه الزهرا(س)، ریحانه غیور بابایی گفت: دفتر تحصیلات عمومی جامعة الزهرا(س) در قالب برنامه کوثر در راستای پرورش استعدادهای برتر از میان طلاب سطح دو واجد شرایط طلبه می‌پذیرد.

مدیر تحصیلات عمومی جامعةالزهرا(س) از جمله شرایط اختصاصی ثبت نام استعدادهای برتر سطح دو «کوثر» را در سال ۱۴۰۲ شرط سنی، نمره بالای ۱۸ در دروس اصلی و معدل کل بالای ۱۸ بیان کرد.

غیور بابایی بیان کرد: در برنامه «کوثر»، پس از شناسایی طلاب مستعد طبق راهکارهای از پیش تعیین‌شده، آموزش این عده، در قالب برنامه‌ای اختصاصی تعریف و اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در این برنامه آموزشی، دروس به ‌صورت کاربردی و پژوهش‌محور ارائه‌شده و مجریان برنامه با انتخاب اساتید ممتاز در هر درس و ارائه دروس به شیوه مطالعاتی و غیرمطالعاتی و الزام طلاب به فعالیت‌های علمی جانبی، آنان را در مسیر نیل به اهداف متعالی آموزش سوق می‌دهند.

غیوربابایی اضافه کرد: استفاده از فرصت تابستان جهت گذراندن برخی دروس، گذراندن کارگاه‌های متعدد کمک آموزشی، شرکت در دوره‌های دانش‌افزایی تربیتی، فرهنگی، تبلیغی و پژوهشی از دیگر برنامه‌های این طرح است.

مدیر تحصیلات عمومی جامعةالزهرا(س) در ادامه به امتیازات این دوره اشاره و اظهار کرد: حمایت از طرح‌ها و ایده‌های طلاب، عضویت در مرکز استعدادهای برتر حوزه و بنیاد ملی نخبگان حوزه بدون آزمون ورودی، اولویت در جذب به عنوان استادیار، همیارتربیت و همیار پژوهش، اولویت در اعزام مبلغ در صورت کسب توانمندی‌های لازم، اولویت در چاپ آثار پژوهشی، اولویت در پرداخت تسهیلات، بن کتاب، وام‌های ضروری و غیره از امتیازات ویژه حضور در این برنامه است.

غیوربابایی در پایان یادآور شد: طلاب سطح دو پس از مطالعه دفترچه شناسایی استعدادهای برتر از ۷ تا ۱۷ اردیبهشت۱۴۰۲ با مراجعه به لینک http://builder.jz.ac.ir/home/bartar ثبت نام کنند.

انتهای پیام
captcha