ارسال بیش از ۵۳٠ پیامک کشف حجاب در خودروهای کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4136687
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳

ارسال بیش از ۵۳٠ پیامک کشف حجاب در خودروهای کهگیلویه‌وبویراحمد

جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: طرح حجاب و عفاف براساس دستورالعمل وزارت کشور و قوه قضائیه از ۲۶ فروردین‌ماه توسط نیروی انتظامی به‌عنوان ضابط قضائی در حال اجراست، ضمن اینکه بیش از ۵۳٠ پیامک کشف حجاب در خودروهای سطح استان ارسال شده است.

پیامکبه گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حمیدرضا اکبری، جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 6 اریبهشت‌ماه در جمع کارکنان نیروی انتظامی استان، اظهار کرد: طرح حجاب و عفاف براساس دستورالعمل وزارت کشور و قوه قضائیه از ۲۶ فروردین‌ماه توسط نیروی انتظامی سراسر کشور به‌عنوان ضابط قضائی در حال اجراست.

وی افزود: در این مدت ۵۳٠ پیامک هشدار به مالکان خودرو ارسال شده و 8 خودرو توقیف شده است.مرحله بعدی طرح عفاف و حجاب در جامعه معابر عمومی است که با استفاده از سامانه‌های الکترونیکی است.در این مرحله چهره افراد شناسایی می‌شود و پس از ارسال پیامک و بی توجهی پرونده به‌صورت الکترونیکی به مقام قضایی ارجاع داده می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه‌وبویراحمد در ادامه با اشاره به اجرای طرح حجاب و عفاف در اماکن عمومی، بیان کرد: تاکنون ۴۳٠ بازدید از صنوف مختلف انجام شده که ۷٠ مورد آنها تذکر گرفته‌اند و ۱۰ واحد هم تعطیل شده است.

اکبری گفت: اگر واحد صنفی بعد از پلمپ بار اول مجدداً رعایت نکند، به مرجع قضائی معرفی و دوباره واحد صنفی پلمپ می‌شود.در مرحله چهارم طرح حجاب و عفاف، با بی‌حجابان در فضای مجازی برخورد می‌شود.

انتهای پیام
captcha