خیرین اردبیلی در پویش«هلال رحمت» خوش درخشیدند
کد خبر: 4136441
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸

خیرین اردبیلی در پویش«هلال رحمت» خوش درخشیدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: خیرین استان در ماه مبارک رمضان برای اجرا و کمک به طرح پویش «هلال رحمت» خوش درخشیدند.

هلال احمر اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حمید قویدل، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، چهارم اردیبهشت‌ماه، در جلسه هیات رئیسه هلال احمر استان، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان امسال خیرین استان بیش از ۹ میلیارد و ۲۰ میلیون ریال برای اجرای طرح پویش «هلال رحمت» کمک کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل نهادینه کردن سنت حسنه احسان و نیکوکاری و داوطلبی در تامین مایحتاج خانواده‌های نیازمند و کمک به تحکیم بنیان خانواده‌های کم‌برخوردار شهری و روستایی را از اهداف اجرای این پویش اجتماعی ذکر کرد.

وی با اشاره به اجرای موفق طرح زمستانه هلال احمر اردبیل، افزود: امدادگران هلال احمر روزانه ۱۵۰ نفر روز عملیات امداد را در مناطق مختلف استان انجام و تمام شعب در آماده‌باش بوده و تیم‌های واکنش سریع هم فعال بودند.

قویدل به کاهش آمار تصادفات جاده‌ای در نوروز ۱۴٠۲ در مقایسه با مدت مشابه پارسال اشاره کرد و گفت: در تعطیلات نوروز امسال آمار فوتی‌ها سه برابر نسبت به مدت مشابه سال‌های گذشته افزایش داشت و امدادگران هلال احمر استان در تعطیلات عید به هزار و ۸۳۶ مسافر در راه مانده در شرایط سخت و کولاک جاده‌های استان امدادرسانی کردند.

وی افزود: استقبال از برنامه‌های بخش جوانان هلال احمر استان در ۱۱ پست پرشور بود و ۲ گروه سحاب نیز بصورت فعال در قالب برنامه‌های اجرایی آن به ۲ هزار و ۴۳۱ نفر امدادرسانی کردند.

انتهای پیام
captcha