آخرین مهلت شرکت در پویش «ستاره‌های زمین»
کد خبر: 4135734
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۹

آخرین مهلت شرکت در پویش «ستاره‌های زمین»

امروز آخرین مهلت برای شرکت در پویش سراسری و مردمی «ستاره‌های زمین» در ماه مبارک رمضان است و در روز عید فطر قرعه‌کشی برگزار می‌شود.

پویش «ستاره‌های زمین»، ماه رمضانمحمدصالح روزبه، مسئول جامعه فرهنگی قرآنی عصر استان فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با بیان اینکه پویش سراسری و مردمی «ستاره‌های زمین» برای دومین سال در سطح استان فارس همزمان با سراسر کشور برگزار شد، گفت: این پویش در ماه مبارک رمضان به اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه امروز آخرین مهلت برای شرکت در پویش است که بناست در روز عید فطر قرعه‌کشی این پویش قرآنی برگزار شود، افزود: در این پویش خانواده‌ها می‌توانند بر سر سفره افطار یا در جمع‌های دوستانه سوره قدر را تلاوت کرده و فیلم و عکس آن را به دبیرخانه پویش ارسال کنند.

روزبه با تصریح اینکه جوایز این پویش کمک هزینه سفرهای کربلا و مشهد خواهد بود، گفت: در روز عید سعید فطر قرعه‌کشی 114 سفر زیارتی خانوادگی انجام خواهد شد.

مسئول جامعه فرهنگی قرآنی عصر استان فارس با بیان اینکه مراسم قرعه‌کشی روز شنبه، 2 اردیبهشت ساعت 20 به صورت پخش مستقیم از رسانه ملی برگزار خواهد شد، یادآور شد: علاقه‌مندان برای شرکت در پویش باید ابتدا وارد سایت پویش به آدرس setare114.ir  شده و بر روی دکمه دریافت هدیه کلیک کنند. همچنین برای ثبت‌نام سریع و آسان نیز می‌توان به آدرسb2n.ir/d03047  مراجعه کرد.

انتهای پیام
captcha