بدون قدرت امکان تحقق آرمان‌ها وجود ندارد
کد خبر: 4135147
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
استاندار خراسان‌رضوی:

بدون قدرت امکان تحقق آرمان‌ها وجود ندارد

یعقوبعلی نظری گفت: برای تحقق آرمان‌ها نیاز به قدرت داریم، بدون آن امکان ندارد ما قادر باشیم از موجودیت خود در مقیاس و ابعاد مختلف دفاع کنیم.

یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از اداره کل روابط‌ عمومی استانداری استان، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی، در آیین رژه گرامیداشت روز ارتش در مشهد، اظهار کرد: استقلال، آزادی و جمهوریت در همه ابعاد به‌صورت جامع اتفاق نمی‌افتد مگر این‌که ما از امنیت جامع و کامل و عمیق برخوردار باشیم.

وی با بیان این‌که امنیت، محصول قدرت است، ادامه داد: امروز در نظام مقدس اسلامی، قدرت معنوی، اساس و پایه همه قدرت‌های موجود در کشور است و با حضور مردم در صحنه و با اتکای با اندیشه‌های اسلامی و اعتقادی این شرایط به‌وجود آمده است.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: امروز در عین حالی که از موجودیت کشور دفاع می‌شود در عین حال زمینه‌های لازم برای محقق شدن آرمان‌های استقلال و آزادی و حضور مردم در بخش‌های مختلف فراهم می‌شود و این مرهون تلاش و زحمات همه بخش‌ها، دستگاه‌ها و مردم است.

نظری اظهار کرد: در بخش‌هایی هم دچار مشکل و چالش و گرفتاری هستیم به‌ویژه بخش‌های اقتصادی که با همت مردم و مسئولان و همه دستگاه‌ها به زودی زود و در کوتاه مدت امیدوار هستیم که با اتکای به قدرت معنوی این مسائل حل شود.

وی ادامه داد: نکته مهم اقتدار است اگر قدرت وجود داشته باشد یا قدرت‌هایی وجود داشته باشد و در اختیار باشد، اما بازدارندگی و امکان بازدارندگی را در مقابل دشمنان در هر بخشی به وجود نیاورد که این قدرت تاثیرگذاری لازم را نخواهد داشت.

استاندار خراسان رضوی گفت: امروز با وجود قدرت و تشویق و رهبری های امام و رهبر نظام مقدس اسلامی در یک نقطه برتر و جایگاه ویژه در مقابل دشمنان قرار گرفته که بازدارندگی ایجاد کرده است.

نظری افزود: این استان با همه شرایط و مؤلفه‌های خاصی که دارد و مرزهای طولانی با ۲ کشور اهالی شیعه و سنی‌اش در کنار یکدیگر متحد هستند.

وی بیان کرد: جمعیت سیال و زائران که ما در طول سال در خدمت همه آنها هستیم، زمینه‌هایی هم برای سوءاستفاده دشمنان ایجاد می‌کند، اما در عین حال و با توجه به این شرایط با زحمات و تلاش‌هایی که دستگاه‌های امنیتی و بخش‌های مربوطه در این استان دارند، از یک امنیت مطمئن پایدار و عمیقی برخوردار هستیم.

استاندار خراسان رضوی گفت: ما در نتیجه این امنیت حاکم بر استان در بخش‌های مختلف تلاش می‌کنیم در مسیری که معین شده گرفتاری‌ها و چالش‌هایی که وجود دارد در سریع‌ترین زمان کاهش پیدا کند.

همزمان با ۲۹ فروردین رژه گرامیداشت روز ارتش با حضور استاندار و ارشد مسئولان نظامی خراسان رضوی و جمعی از مردم در بلوار نماز مشهد برگزار شد.

انتهای پیام
captcha