دومین جشنواره ملی «حریم رسالت» به میزبانی گیلان برگزار می‌شود
کد خبر: 4134497
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴

دومین جشنواره ملی «حریم رسالت» به میزبانی گیلان برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان از آغاز به‌کار دبیرخانه دائمی جشنواره ملی حریم رسالت در استان خبر داد و گفت: امسال جشنواره حریم رسالت برای دومین سال متوالی به میزبانی گیلان برگزار می‌شود که امیدواریم در این رویداد بزرگ رسانه‌ای بتوانیم از ظرفیت تولید محتوای بانوان رسانه‌ای جهان اسلام بهره‌‌مند شویم.

رونمایی از پوستر جشنواره ملی حریم رسالت در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، مهدی پارسا، رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان شامگاه 26 فروردین‌ماه در آیین رونمایی از پوستر دومین جشنواره ملی رسانه‌ای «حریم رسالت» ویژه بانوان که با حضور جمعی از اصحاب رسانه در مجتمع یاس برگزار شد، با اشاره به هجمه رسانه‌ای دشمن علیه جمهوری اسلامی اظهار کرد: موج‌سواری دشمنان در قالب یک تهاجم شدید رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی در ماه‌های گذشته و همچنین استفاده ابزاری از نقش زن ایرانی نشان‌ از اهمیت حوزه رسانه دارد که میطلبد بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه رویکرد مسئولان نسبت به رسانه و فعالیت‌های رسانه‌ای باید هدفمندتر باشد، افزود: 54 درصد جمعیت رسانه این استان را بانوان تشکیل می‌دهند که نقش بسیار با اهمیتی در حوزه رسانه بوده در این راستا استان گیلان به‌ عنوان قطب رسانه‌ای بانوان کشور معرفی شده است.

پارسا از برگزاری دومین جشنواره ملی حریم رسالت در استان خبر داد و گفت: نخستین جشنواره رسانه‌ای بانوان «حریم رسالت» سال گذشته در گیلان با استقبال خوب بانوان رسانه‌ای استان برگزار شد که هزار و 22 اثر به دبیرخانه جشنواره حریم رسالت استان ارسال از 11 استان کشور ارسال شده بود.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان از آغاز به کار دبیرخانه دائمی جشنواره ملی حریم رسالت در استان خبر داد و افزود: امسال جشنواره حریم رسالت برای دومین سال متوالی به میزبانی گیلان برگزار می‌شود که امیدواریم در این رویداد بزرگ رسانه‌ای بتوانیم از ظرفیت تولید محتوای بانوان رسانه‌ای جهان اسلام بهره‌‌مند شویم.

حجت‌الاسلام احسان الله محمدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه حقایق جامعه اگر روایت نشود، دشمن روایت خواهد کرد، اظهار کرد: دشمنان همواره اقدام به خبرپراکنی و خبرسازی می‌کنند تا به فضای خانواده‌ها و جامعه اسلامی لطمه وارد کنند.

وی با اشاره به نقش اصحاب رسانه در راستای جهاد تبیین و مقابله با ناهنجاری‌ها، افزود: اصحاب رسانه امروز نقش و رسالت مهمی در جهت آگاه‌سازی و کاهش معضلات اجتماعی دارند. با توجه به وجود آفت‌های فرهنگی و بی حجابی در جامعه، رسانه‌ها و خبرنگاران رسالت‌شان را ادا کنند و برای مقابله با ویروس بی عفتی به‌پا خیزند.

انتهای پیام
captcha