شرکت بیش از 800 خانواده البرزی در پویش «ستاره‌های زمین»
کد خبر: 4134199
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹

شرکت بیش از 800 خانواده البرزی در پویش «ستاره‌های زمین»

مسئول جامعه فرهنگی قرآنی عصر البرز با اشاره به شرکت 823 خانواده البرزی در پویش «ستاره‌های زمین» گفت: در حال حاضر، استان در این پویش رتبه دهم را در بین استان‌های کشور دارد.

شرکت بیش از 800 خانواده البرزی در پویش «ستاره‌های زمین»

حجت‌الاسلام محمود دهقاندار، مسئول جامعه فرهنگی قرآنی عصر البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اجرای پویش «ستاره‌های زمین» در استان گفت: در حال حاضر، استان البرز در این پویش رتبه 10 را در بین استان‌های کشور دارد و تاکنون 823 خانواده در این پویش شرکت کرده‌اند.

وی اظهار کرد: جامعه قرآنی عصر، ستاد اقامه نماز جمعه البرز، کانون‌های مساجد، تبلیغات اسلامی، بسیج و مؤسسات قرآنی در اجرای این پویش، مشارکت کردند و همه پای کار آمدند.

این مسئول با بیان اینکه هدف از اجرای این پویش، ترویج جلسات خانگی قرآن و همخوانی‌ قرآن در بین خانواده‌هاست، افزود: محور امسال این پویش، همخوانی سوره مبارکه قدر بر سر سفره افطار و سحری است. ۱۱۴ کمک هزینه سفر خانوادگی به مشهد مقدس به قید قرعه به شرکت‌کنندگان این پویش اهدا می‌شود.

دهقاندار با توضیح اینکه ارسال فیلم به این پویش به دو شکل است، گفت: در روش اول خانواده‌ها می‌توانند فیلم و عکس خود از همخوانی سوره قدر را به لینک setare۱۱۴.ir ارسال کنند و یا اینکه عدد ۸ را به شماره ۳۰۰۰۵۷۵۸ بفرستند تا لینک وب‌سایت پویش «ستاره‌های زمین» برای آنها ارسال شود.

انتهای پیام
captcha