اجرای ۵۰ عنوان برنامه برای استقبال از کنگره ملی «شهدای کهگیلویه‌وبویراحمد»
کد خبر: 4132519
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰

اجرای ۵۰ عنوان برنامه برای استقبال از کنگره ملی «شهدای کهگیلویه‌وبویراحمد»

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فتح استان کهگیلویه‌وبویراحمد از اجرای ۵۰ عنوان برنامه به منظور استقبال از کنگره ملی شهدای استان در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

نشست شورای اطلاع‌رسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی سپاه فتح استان، جاماسب بهمنیار، مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فتح استان کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 19 فروردین‌ماه در نشست شورای اطلاع‌رسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان، گفت: در راستای استقبال از کنگره ملی شهدای استان که در مهرماه 1403 برگزار خواهد شد، 50 عنوان برنامه توسط بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی در اقصی نقاط استان تعیین شده است.

وی از برگزاری یادواره شهدای فرهنگی هر شهرستان و منطقه در استان خبر داد و اظهار کرد: یادواره شهدای فرهنگی استان کهگیلویه‌وبویراحمد در هفته معلم با حضور مسئولان کشوری و استانی نیز برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فتح استان کهگیلویه‌وبویراحمد از تدوین و چاپ نقش فرهنگیان استان در دفاع مقدس خبر داد و تصریح کرد: چاپ کتاب وصیت‌نامه شهدای فرهنگی استان در دوران طلایی دفاع مقدس نیز در دستور کار بسیج فرهنگیان است.

بهمنیار برگزاری مسابقات و جشنواره‌های فرهنگی با موضوع ایثار و شهادت، نامگذاری میادین شهرهای استان به نام شهدای فرهنگی، تجلیل از رزمندگان شاخص فرهنگی در دوران دفاع مقدس، برگزاری مراسم شب شعر و خاطره و نصب تمثال شهدای فرهنگی در مدارس استان جهت آشنایی دانش‌آموزان با شهدا را از دیگر برنامه‌های بسیج فرهنگیان اعلام کرد.

همچنین، ایمان سبحان‌نژاد، رئیس کانون بسیج فرهنگیان اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌وبویراحمد نیز گفت: بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش برنامه‌های متنوعی برای هفته معلم پیش‌بینی کرده است.

انتهای پیام
captcha