برنامه‌ای مدون برای تحقق حجاب در جامعه تهیه شود
کد خبر: 4131584
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲

برنامه‌ای مدون برای تحقق حجاب در جامعه تهیه شود

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه حجاب و پوشش اسلامی یکی از اوامر الهی و از احکام حیات‌بخش اسلام در زندگی طیبه است، بر تهیه برنامه‌ای مدون برای تحقق حجاب در جامعه تأکید کرد.

عزیزالله سیفی، رئیس شورای اسلامی شهر یزدبه گزارش ایکنا از یزد، عزیزالله سیفی، رئیس شورای اسلامی شهر یزد، امروز، 16 فروردین در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد، ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی(ع) و روز اکرام و تکریم خیران گفت: برای حفظ حجاب در جامعه باید برنامه مناسبی در نظر گرفته شود.

سیفی اظهار کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: حجاب محدودیت شرعی و قانونی است، همچنین کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است، افرادی که کشف حجاب می‌کنند اگر بدانند پشت این کار چه سیاستی از سوی دشمن نهفته است، این اقدام را انجام نمی‌دهند. به تبعیت از رهبر و برای تحقق حجاب باید برنامه‌ای کامل و جامع تهیه شود و از کارهای بی‌قاعده جلوگیری شود.

وی ادامه داد: حجاب و پوشش اسلامی یکی از اوامر الهی و از احکام حیات‌بخش اسلام در زندگی طیبه است، منطبق بر فطرت بشر و مبتنی بر نیازها و شرایط روانی او و زمینه‌ساز پویایی و کمال انسانی فرد و جامعه است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد، رعایت حریم عفاف و حجاب در جامعه را یکی از مهمترین آموزه‌های دینی برشمرد و با تأکید بر اینکه همه باید توان خود را در جهت نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه به‌کار گیرند بیان کرد: خانواده مهم‌ترین رکن ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه است.

انتهای پیام
captcha