نمایشگاه «قرآن، کتاب زندگی» در بیرجند افتتاح شد
کد خبر: 4131536
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۱

نمایشگاه «قرآن، کتاب زندگی» در بیرجند افتتاح شد

نمایشگاه «قرآن، کتاب زندگی» با حضور مسئولان استان خراسان‌جنوبی همزمان با سیزدهمین روز ماه مبارک رمضان در فرهنگسرای شهر بیرجند افتتاح شد.

گشایش نمایشگاه «قرآن، کتاب زندگی» در بیرجندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی، قائم‌مقام نماینده ولی فقيه در خراسان‌جنوبی، شب گذشته، ۱۵ فروردین‌ماه همزمان با سیزدهمین روز ماه مبارک رمضان در مراسم افتتاحیه نمایشگاه «قرآن، کتاب زندگی» که در فرهنگسرای بیرجند با حضور مردم و مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: در مسیر دین خدا حرکت کردن به معنای تقواست.

وی با بیان اینکه مهم این است که مسیر و سبک زندگی قرآنی را برای خود برگزینیم، افزود: برای اینکه در مسیر هدایت و تقوا حرکت کنیم، باید خالص شویم‌؛ خداوند به‌صورت یک کتاب واحد، حقیقت قرآن را بر قلب زندگی مردم نازل فرمود و بشر هدایت شد. هدایت شدن به غبارزدایی دل و تقوا لازم دارد‌‌ و ماه رمضان این فرصت را فراهم می‌کند که بتوانیم از برکات قرآن به‌واسطه تقوا بهره‌مند شویم.

قائم‌مقام نماینده ولی فقيه در خراسان‌جنوبی بیان کرد: نکته بعدی این است که گفته شده که اگر می‌خواهید خداوند با شما سخن گوید قرآن بخوانید و ماه مبارک رمضان توفیق این ارتباط را به انسان عنایت می‌کند.

یادآور می‌شود، نمایشگاه قرآن، کتاب زندگی به مدت پنج شب پذیرای علاقه‌مندان است. غرفه‌های تلاوت، شهدای قرآنی، رسانه، کار با کودکان، جهاد تبیین، عرضه محصولات فرهنگی و برنامه‌های جشن‌محور از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این نمایشگاه است.

انتهای پیام
captcha