تلاش برای تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی اردبیل
کد خبر: 4131095
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸

تلاش برای تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل ضمن تاکید برای تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز حمایت از تولید و اشتغال، گفت: مشکلات موجود در شهرک‌های صنعتی استان به طور حتم در سال‌جاری با کمک مسئولان امر برطرف خواهد شد.

هاشم علاییبه گزارش ایکنا از اردبیل، هاشم علایی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل، ۱۴ فروردین‌ماه، ضمن تاکید برای تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز حمایت از تولید و اشتغال، از برنامه‌های این شرکت برای حل مشکلات شهرک‌های صنعتی خبر داد و اظهار کرد: استفاده از تمامی ظرفیت‌های ممکن برای تامین زیرساخت‌های سرمایه‌گذاران و حل مشکلات واحدهای تولیدی با کمک مسئولان جهادی امری ضروری است.

مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: حل مشکلات واحدهای تولیدی و کمک به رشد تولید، از اهم فعالیت‌های این شرکت در سال 1402 در راستای اجرای فرامین و منویات رهبری خواهد بود.

علایی تصریح کرد: حرکت در راستای تحقق پيام نوروزی رهبر معظم انقلاب و جلب رضایت حداکثری واحدهای صنعتی و رفع موانع تولید، از مهمترین برنامه‌های این شرکت در سال جدید خواهد بود که تلاش می‌شود از تمامی ظرفیت‌های موجود برای تحقق این هدف مهم استفاده شود.

مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه خوشبختانه در سطح استان ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای افزایش تولید و اشتغال وجود دارد، خاطرنشان کرد: در چند سال گذشته قدم‌های بسیار مناسبی برای جهش تولید در صنعت استان برداشته شد که این اقدامات در سال جدید نیز با قدرت هرچه تمام‌تر ادامه دارد.

وی افزود: این شرکت با برنامه ریزی‌های خود در ابتدای سال، چهار محور توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی، تعیین تکلیف اراضی راکد، تامین و بهسازی زیرساخت‌ها و همچنین همراهی با واحدهای صنعتی با اعمال مدل‌های مختلف حمایتی را سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده تا زمینه رشد و توسعه همه جانبه استان را فراهم سازد.

انتهای پیام
captcha